|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zal voor jullie bidden Fuck the world and fuck you |
|
Air heeft een aantal leuke nummahs. Maar, ik kan er niet van in slaap vallen jammer genoeg. Suck my piss |
|
Air heeft veel leuke liedjes om de liefde op te bedrijven |
|
is playground love niet van air? en cherry blossom girl? dat zijn dat wel erg vette nummers |
|
Ja, dat zijn allebei nummers van Air |
|
De nieuwe is uit, Love 2. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ze lijken er niet blij mee te zijn op die foto. Ben toch benieuwd, Moon Safari vond ik erg mooi. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Man, das 4 albums terug! Tussenliggende plaatjes zijn ook errug goed, ikzelf vind vooralsnog Talkie Walkie en vooral Pocket Symphony beter als de bekende Moon Safari. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja weet ik veel. Ik ken het nog niet zo lang. Heb die Moon Safari bij een vriendin van me gehoord, half jaar terug ofzo, en die zelf maar uit de opruimingsbak bij de plaatselijke cd-boer gekocht. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat album is destijds nogal gehyped, niet raar want het was nieuw fris en gaaf! Daarna was de verrassing er waarschijnlijk vanaf, Talkie Walkie heeft nog wel wat "hits" maar daarna zijn ze in Nederland niet echt hot meer, terwijl ik de albums beter en afwisselender vind worden. Over deze heb ik nog geen mening, eerst maar eens wat meer horen [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-10-2009 21:01] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ach vandaar. Tja, ik luisterde indertijd geen radio en had toen jarenlang geen televisie. Dus alle hypes van tussen de tien en vijftien jaar terug zijn allemaal langs me heen gegaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |