|
Auteur: |
|
|
Hmm mij niet opgevallen. Ik zowiezo geen fan van die reclame-balken. Ze verneueken de layout van de pagina met hun fieze felle kleurtjes |
|
ik hou ook niet van reclame maar de webhost moet toch ook betaald worden? windows XP heeft ingebouwde cookie blokker. die gaf de melding dat er cookies van kliks.nl zijn geblokt. daar komen de banners ook vandaan [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 04-12-2001 11:32] |
|
jah zoals deze hieronder Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Is ook zo Ik wist dat niet van XP (wat ik overigens geweldig vind) |
|
aan de rechterkant van je IE status balk (onder) staat een soort rood oogje met een - erin. dubbelklik erop en VOILA! |
|
Ah idd Als er blocked bij staat dan is ie niet opgenomen ofzo ?? |
|
inderdaad dan wordt ie tegengehouden |
|
Betersch |
|
ik dacht eerst dat dit topic over echtje koekjes ging. was veel interesanter geweest Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Voor die dat koffie-topic ... Waarom gaat er dan nooit eens een topic over broodjes kaas, die worden altijd gediscrimineerd DISCRIMINATIE !!!!!! |
|
Wat is er nou zo erg aan die koekjes... trouwens daar is al een topic over... Deze kan dus of dicht of naar Onzin om het eens rustig te hebben over de lekkerste koekjes |
|
stuur em maar naar de onzin. lijkt mij nuttig. zit altijd uren te twijfelen welke ik zal nemen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat ligt gewoon aan de versie van internetexplorer. Ik heb dat ook, maar dan gewoon onder windows 98. Dead things grow from deep inside... |
|
oh, OK mooi zo |
|
quote:Ze zijn ook allemaal zo lekker natuurlijk. |
|
ZWARE METALEN KOEKJES DE ENIGE KOEKJES |
|
quote: Zit erin vanaf IE-6, dus XP is niet benodigd. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 04-12-2001 17:09] Bazzio Attacks!!! |
|
ZDelte is ook handig als je de verborgen map in Temperay internet files wil legen. |
Index / Administration |