|
Auteur: |
|
|
[S-46] Synergic Forces Festival II Zaterdag 8 Oktober 2005 De Flint, Amersfoort Line-up: - God Dethroned - Callenish Circle - Pleurisy - Nemesea + 8 Acts. http://www.s46.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 14-04-2005 12:07] Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
de site is nog heerlijk leeg. Nog 13 dagen.. |
|
Duurt ook nog een beetje lang. Nemesea mogen ze schrappen wat mij betreft. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
datum zou ook best even door een modje mogen toegevoegd worden aan de topic titel. Nog 13 dagen.. |
|
quote: Strak plan "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Kijk! Nou begint het ergens op te lijken! Misschien wel heen... |
|
quote: Misschien? man het is 10 min lopen voor jou! [Dit bericht is gewijzigd door fetuskiller op 14-04-2005 13:55] Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
nou, tien minuten lopen... ik ga in ieder geval een hoop mensen van de soesterkwartierse underground metal scene erheen schoppen... |
|
is de metalscene in het Soesterkwatater zo groot dan Ik ken eigenlijk alleen jou... Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
quote: ik ben zo'n 10% van de scene |
|
En het dan nog "scene" noemen ook In schothorst is de "scene" veel groter Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
eej, je kent de soesterkwartierders... Ik doe mijn best om echte metal te promoten en de scene uit te breiden... En we hebben inderdaad ook een lid in schothorst zitten. |
|
Nah t schiet al op dan Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
*Kick* Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
FESTIVAL IS AFGELAST !!! REACTIE VAN ORGANISATIE (RESOUND BOOKING AGENCY) PER E-MAIL: 'Om maar met de deur in huis te vallen. We hebben helaas moeten besluiten om het S-46 festival geen doorgang te laten vinden dit jaar. Door omstandigheden liep het financiële plaatje dermate hoog op dat het voor ons niet meer haalbaar bleek. Pogingen om nog een sponsor te vinden zijn ook niet gelukt. Daardoor hebben we maar één ding kunnen besluiten en dat is het hele festival af te blazen. Uitermate spijtig allemaal maar op dit moment het enige wijze besluit.' !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Kreeg idd mail dat resound ermee kapt. Maar om nou ook meteen dat festival af te blazen? There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
Ik vind het een naaistreek... |
|
quote: Dat vind ik dus ook. Bands zijn al maanden geleden geboekt en nu komt men er ineens achter dat het financiele plaatje niet klopt. Misschien wel handig als je dit van te voren allemaal eens goed narekent voordat je bands gaat boeken. Al met al erg onprofessioneel if you ask me. [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 07-07-2005 12:09] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ja plus dat ik een paar bandjes heb lopen te spammen met die site zodat ze ooit eens naar Amersfoort zouden kunnen komen naar een concert met goeie opkomst... |
Index / Concerten |