IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Savage Grace nieuws
acid
Usericon van acid
Posted 14-04-2005 18:05 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Jason Kandel of the L.A. Daily News has issued the following report about ex-SAVAGE GRACE guitarist/founding member Christian Logue:

A Hollywood man accused of "peddling false hope" by claiming to cure cancer and diabetes has been charged with practicing medicine without a license after duping San Fernando Valley residents out of thousands of dollars, officials said Tuesday.

Christian Logue, 43, was being held without bail at Los Angeles County Jail on 10 felony counts, including fraud, identity theft, grand theft and assault weapons charges. His arraignment is scheduled for today.

He is accused of performing blood tests, diagnosing patients and offering cures for cancer and diabetes, officials said. His fees ranged from $350 for an office visit to $1,000 for health aids that he claimed would cure disease.

"He was peddling false hope to people with cancer who are desperate for some type of treatment when all other treatments have failed," said Sgt. Steve Opferman of the Los Angeles County Sheriff's Department.

The county Health Authority Law Enforcement Task Force and the state Medical Board went undercover after getting a complaint from a cancer victim that a man who called himself Dr. Richard Santee was hosting medical seminars. Authorities determined that Dr. Santee was, in fact, Logue.

Daniel Hancz, a county pharmacist working with the task force, said Logue had taken premed classes at UCLA at some point and had traveled to Indonesia, where he learned about alternate forms of therapy, but was not licensed to practice medicine.

Logue treated 15 to 20 patients a week at the Ventura Center for Healing in Tarzana, where he rented space, officials said.

Authorities raided the center and Logue's apartment in Hollywood on Friday, seizing medical supplies and equipment, along with a cache of military-style weapons, thousands of rounds of high-powered rifle ammunition and hand grenades, officials said.

All but one of the grenades was found to be inert. One had a live fuse and explosive residue.

Deputies also seized stolen and forged Social Security cards, driver's licenses and bank cards in the names of "Richard Santee" and "Ricardo Santini."

Opferman said he believes that Logue had been posing as a doctor for about a year. Anyone who suspects they might have been a victim is asked to call the HALT tip line at (213) 989-7039.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 04-06-2006 11:41 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Misschien komen ze nog eens, samen weer met Heir Apparent.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-06-2006 15:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2006 11:41 schreef axegrinder het volgende:
Misschien komen ze nog eens, samen weer met Heir Apparent.


"graceful inheritence"is een van de beste cd's aller tijden in ieder geval. melodieus zonder te vervallen in commerciële drek en lekker stevig. jammer was de koek al gelijk op na het debuut. hier is ene link voor liefhebbers in ieder geval
http://www.heirapparent.com/


acid
Usericon van acid
Posted 21-07-2006 13:37 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Was het maar waar; Savage Grace is één van de beste US metal bands. Tééring wat een band; vooral de eerste mini en natuurlijk de klassieker 'Master of Disguise'. Ook de platenhoezen zijn geweldig.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


hellish star
Usericon van hellish star
Posted 30-11-2006 21:26 by hellish star Wijzig reactieProfiel van hellish starQuote dit berichthttp://www.myspace.com/hellishstar

quote:
Op 21 juli 2006 13:37 schreef acid het volgende:
Was het maar waar; Savage Grace is één van de beste US metal bands. Tééring wat een band; vooral de eerste mini en natuurlijk de klassieker 'Master of Disguise'. Ook de platenhoezen zijn geweldig.




6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 12-07-2009 23:28 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Door wat te Youtuben kom ik bij deze band uit en ik moet zeggen, wat klinkt dit geniaal!
Eens kijken of ik hier meer van kan vinden.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 12-07-2009 23:32 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Probeer Master of Disguise te krijgen. Geniaal album. Betrayaaah.


Life doesn't get much better than this!


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 12-07-2009 23:35 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2009 23:32 schreef H-K het volgende:
Probeer Master of Disguise te krijgen. Geniaal album. Betrayaaah.


Danku, ik ga opzoek!


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 13-07-2009 1:49 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

The Dominatress en After The Fall From Grace zijn even goed, hoor.

Alleen weet ik niet of dit ook allemaal op CD is uitgebracht.


Bareuh...


Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 13-07-2009 8:47 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht


Hun Franse label toendertijd heeft Master met Dominatress en ook After The Fall From Grace op CD uitgebracht, al was de eerste als ik het goed heb een kopie van vinyl naar CD (her en der een tikje). Of beide versies die ik van de eerste heb officieel zijn weet ik eigenlijk niet, maar ze zijn op eBay nog regelmatig te vinden, net als Fall.

Vooral Master is wat mij betreft een klassieker en ik draai 'm nog regelmatig - topper in de speed metal van toen, met heerlijk gitaarwerk en meesterdrummer Dan Finch. Ik moet nog maar zien dat ze volgend jaar op KIT een beetje het niveau halen van de twee keer dat ik ze in Scum zag...


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 14-07-2009 19:02 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-07-2009 21:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 juni 2006 15:12 schreef attila_de_hun het volgende:
"graceful inheritence"is een van de beste cd's aller tijden in ieder geval. melodieus zonder te vervallen in commerciële drek en lekker stevig. jammer was de koek al gelijk op na het debuut. hier is ene link voor liefhebbers in ieder geval
http://www.heirapparent.com/


Ik heb op aanraden van jou bij ze deze cd besteld, maar ik kreeg voor $15 een cdr(!) met een geprinte cover & backcard; de inkt zat nog nat tegen de cd-case; dat valt me tegen van de band

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-07-2009 21:26]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 20-07-2009 22:53 by krisiunizer Wijzig reactieProfiel van krisiunizerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Altijd weer een verrassing wat er van die oude helden terecht is gekomen. Of juist niet. Die Amerikaanse muzikanten hebben meestal niet het vangnet dat wij hier hebben. En als je het met dik 40 nog niet gemaakt hebt, dan sta je redelijk met lege handen.

Ik heb After The Fall From Grace op CD gehad als Black Dragon-persing. En goed verkocht ooit.
Beide platen ook nog op vinyl in de kast. Jeuj. En The Dominatress op cassette in de kast staan.
Heir Apparent-debuut een hele tijd dubbel gehad op CD. Raakte je aan de straatstenen niet kwijt.

Jammer van Chris Logue. Ik ga hem een kaartje sturen als hij veroordeeld wordt. De muziek blijft gaaf, wat hij ook geflikt heeft.



[Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 20-07-2009 22:54]



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-07-2009 21:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-07-2009 21:59]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-07-2009 21:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wat heeft hij dan gedaan?

En over Heir Apparent: de coupletten van Tear down the walls lijken wel heel erg veel op een ander US metal nummer (of vice versa), maar ik kom er maar niet op welke; weet iemand dat toevallig?

Nav de uiteenzetting van Kriziunizer nog maar wat geld in de band gestopt.



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 22-07-2009 7:40 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2009 21:58 schreef Mutilator het volgende:
Wat heeft hij dan gedaan?


Als ik het goed begreep was ie gearresteerd op verdenking van het geld aftroggelen van ouwetjes in Beverly Hills door te doen alsof ie een dokter was (Dr. Santee, geloof ik - hoe kom je er op en hoe trap je erin...) met een of ander wondermiddel tegen kanker. Maar op het KIT forum werd gemeld dat het allemaal nogal meeviel, uiteindelijk. Anders zouden ze 'm waarschijnlijk ook niet voor 't komende KIT uitgenodigd hebben.

quote:

En over Heir Apparent: de coupletten van Tear down the walls lijken wel heel erg veel op een ander US metal nummer (of vice versa), maar ik kom er maar niet op welke; weet iemand dat toevallig?



Ik ken wel Tear Down The Walls van de oude Mayhem op Metal Massacre 6 (geloof ik), maar dat lijkt er niet echt op, behalve de titel...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-07-2009 8:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2009 21:22 schreef Mutilator het volgende:
Ik heb op aanraden van jou bij ze deze cd besteld, maar ik kreeg voor $15 een cdr(!) met een geprinte cover & backcard; de inkt zat nog nat tegen de cd-case; dat valt me tegen van de band


Dat is inderdaad zonde van het geld. Ik hoop dat de muziek er wel goed op staat, dan heb je dat toch in ieder geval.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-07-2009 8:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

[quote]Op 22 juli 2009 8:48 schreef attila_de_hun het volgende:
foutje

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-07-2009 8:51]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-05-2020 23:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Die Logue blijft een wonderlijk figuur.



De band bestaat blijkbaar weer en meneer heeft ook een boekje.

http://www.savagegracemetal.com/?fbclid=IwAR0iS-lavaYxiayUoJEONg7gu0h9wH8HRz3FUKR-FBgx6Gukpvd-6aBgXjo



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen