|
Auteur: |
|
|
Alweer? |
|
JEETJE IK DACHT DAT IK DE ENIGE WAS MET EEN MOTHERFUCKING CAPS-LOCK!!!!!!!!!!!!! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Sorry ik kon het niet helpen, Pro-Pain is gewoon zo bruut. |
|
scheikundige formules spoken door mijn hoofd. |
|
quote: |
|
@ Fire: Zet dan meteen de datum erbij. |
|
Hey waarom heeft ie 'motherfucking' weggehaalt? |
|
ze spelen ook vast wel dichterbij huis Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Binnenkort wordt je vorige reply ook gecensureerd. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
y=gay olee olee Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Jij hebt nooit problemen met sinterklaasgedichtjes. |
|
quote: Ga toch koei'n melken, rare Fries. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Damn ik wou net zeiken over de übergaye titel, is ie al veranderd... *zoekt iets anders om over te zeiken* Zenial |
|
quote: bink te laat met jer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Je kunt Tom Cruise nog eens bashen. |
|
Hmmm oh ja! =D Zenial |
|
Gaat er eigenlijk iemand? |
|
Komen ze ook nog op andere plekken in NL ? Ze heerschen live |
|
Natuurlijk gaat er niemand. Pro Pain is gay Zenial |
|
Haha wat een bullshit, Pro-Pain is juist super vet man! Ik had wel gelezen dat dit ff een datum tussendoor was, vanwege de festivals, en dat de hele tour in september plaats neemt. |
|
spelen vast wel weer in sneek! Pro-pain is live te gek! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik zie ze wel op Graspop |
|
Het was weer super gister avond! Pro-Pain blijft echt een van mijn favo live bands. Coole podium presentatie, gewoon lekker normaal doen en lachen met 't publiek. Ik heb al zin in de volledige tour. |
Index / Concerten |