|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Tot nu toe bevestigd: R.E.M. Lenny Kravitz Keane Jamie Cullum Queens Of The Stone Age Nine Inch Nails Ozark Henry Interpol Krezip The Mars Volta Simple Plan The Tears (nog 8 te gaan ...) www.rockinpark.nl The Mars Volta, Keane, Queens of the Stone Age en Interpol! Check! Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Q.O.T.S.A, N.I.N, mars volta... interessant. Met name de queens wil ik wel eens live aan het werk zien. |
|
Simple Plan. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Volgens mij zag ik daar iets van op MTV, poppunk |
|
Ah Simple Plan is van dat 'shut up' nummer? |
|
Oh dat weet ik niet. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ach zoveel heb ik niet tegen die pop-punk bandjes. Ik ben al blij genoeg als ik een gitaar op tmf hoor hahaha. |
|
Zitten een paar leuke namen tussen, meer ook niet. QOTSA moet ik eigenlijk echt nog wel een keer live zien. |
|
quote: Ik word sowieso niet blij van TMF. Verder is alleen QOTSA het waard om te gaan. Voor mij althans, en dat houdt in dat ik -niet- ga. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
mars volta!! |
|
Ja ik vind 't eigenlijk helemaal niks, veel van die saaie indie-rock zooi. Gewoon METAAAAAAAL!!!!!!!! |
|
blaet? waarom denk je dat het rockin'park heet? botmongool [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 17-04-2005 16:08] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Graspop, Fields of Rock...het stikt allemaal van de metal. |
|
and your point being? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Dat de naam van het festival geen zak uitmaakt. |
|
wordt je nooit moe van jezelf? zoek een baan ofzo respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Hahaha jezus man jij vraagt toch iets aan me? Nou dan antwoord ik daarop. Jij noemt mij een botmongool omdat ik niet denk dat er alleen rock bandjes komen op een festival met het woord 'rock' in de naam. |
|
inderdaad, je hebt gelijk. ik vindt je nog steeds een botmongool, hoe gelijk je ook hebt. je opmerkingen slaan als kut op dirk. je bent nog erger dan mij en dat irriteerd me mateloos. [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 17-04-2005 17:00] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
HAHAHAHAHAHHAHA!!!!!!!!!! Slaan als kut op dirk? Die heb ik nog nooit gehoord! hehe dat was wel een vette post... |
|
Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Staan toch wel wat leuke acts bij There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
R.E.M. en QOTSA heb ik al eens gezien (bijde ). Voor de rest is alleen NIN interssant voor me. Mars Volta moet ik nog eens beluisteren. In andere woorden: Ik ga niet. |
|
Ik ga heen QOTSA en NIN super.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Godverdomme Zojuist is bekend geworden dat de gehele Europese tournee van The Mars Volta is afgelast wegens gezondheidsproblemen. Bandleider Omar Rodriguez-Lopez heeft sinds het begin van de tournee buikklachten. Deze zijn dusdanig verergerd dat hij niet meer kan optreden. Gabriel Rios vervangt de Texanen op Rockin' Park. Welcome to the Atrocity Exhibition |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |