|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben blij dat het over het algemeen wel gewaardeert wordt! Dank! |
|
quote: Het zal wel aan m'n pc-boxen liggen, die zijn nou ook niet heel erg geweldig. |
|
Moet zeggen dat ik positief verrast ben. Eerste nummer heeft wel een behoorlijke VADER vibe (gitaar) in het snelle stuk maar dat mag de pret niet drukken. Productie klinkt ook lekker aggressief. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Vette shit heren en dame. Ben onder de indruk. Moet snel nog es met Jr. afspreken, zeker nadat ik de nrs gehoord heb Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: |
|
quote: Nu snap ik dus ook gelijk waarom je laatst perse die VADER cd van me wilde hebben... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Op een of andere vage manier wil de site en de mp3's maar niet openen op mijn computer. Maar 30 april doet Desensitised vast wel een paar nieuwe nummers? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: alleen die zang he... |
|
quote: haha, hé, ben jij dit?? Tja, helaas was ie al verkocht... maar ja, nog gesealed en dan voor die prijs.... Ik vind Vader gewoon een waanzinnige band en live retestrak. Maar die riff is daar trouwens niet door geïnspireerd. @ 1i1ith: quote: Yep, we spelen zeker een aantal nieuwe. Ik zie je dan! Proberen voor jullie optreden daar te zijn! [Dit bericht is gewijzigd door Susan op 20-04-2005 19:13] |
|
Helaas begint Braindead wel FUCKING vroeg.... We moeten met Côte d'Aver al om 14.00 uur openen!!! Lekker als je op Knoalster Nacht nog lekker wil zuipen!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Yep that's me... Misschien niet bewust geinspireerd maar er zit wel zo'n echte VADER vibe in die riff vind ik. Dat zoemende zeg maar. Ach boeien... het klinkt wel ruig, that's what counts. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Vind ik ook. Maar mensen zeuren wel eens over originaliteit. Ik bedoel waarom heet het "old-school" death en wat is tegenwoordig nog origineel? Death metal met een accordeon en mondharmonica of zo? |
|
In The Grip of Fear: FUCKING GEWELDIG! Vooral geen zinloos geram en geweldige vocalen! Ook niet te lang, en niet te veel herhaling (gebeurt vaak namelijk wel), erg lekker nummer gewoon! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: Ik zou kiezen voor een panfluit voor een kokend effect YES WEL deeeenk!! |
|
Ja, precies! Dat hele gezeik over originaliteit altijd. Als het maar lekker klinkt.... |
|
Wow! BEUK! Vette shit man! (eh vrouw..) Hoe het er in het begin alleen al in beukt!! Coole riff, blijft gelijk hangen, drums valt heerlijk in, vette strot, en dan dat breakje!! Jah.. ehm.. VET ent grooved ook nog |
|
Die zanger is goed en live ook erg energiek! |
|
Thx! Ik doe mijn best, en mijn vrouw doet de rest! |
|
De Mp3's klinken lekker! Op Goredrecht waren jullie ook al 1 van de beste bands, dus komt wel goed! |
|
klinkt lekker!! carcasstrid |
|
klinkt best lekker |
|
lekkere muziek, en de productie klinkt ook lekker, 1e nummer is echt top, goeie zet om die als 1e op de cd te zetten. lekkere lead/solo/whatever zit erop! doet me denken aan obituary. OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
Nieuwe website online. Check it out! |
|
Ziet er goed uit! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |