|
Auteur: |
|
|
Openlucht festival in Weerde (naast Mechelen) TANKARD (GER) (Zuipthrash uit Duitsland) AFTER ALL (Heavy uit Brugge) HEADMEAT ICONOCLASM (BlacK Metal) DESPERATION (Heavy Metal) BATTALION (Deathmetal) HERFST (Melodischen Deathmetal) NO-LOKOST (Vette Death-Thrash alla Oude Sepultura uit ARLON) MAHLSTROM (Melodischen Death) in totaal zullen er 11 bands spelen, dus nog 3 te gaan! de 3 andere bands zijn nog een detah metal band, een grindcore band en een PaganThrash band meer info binnenkort op de nieuwe site: www.kleudde.be [Dit bericht is gewijzigd door ief op 28-04-2005 12:27] |
|
Headmeat ook nog toegevoegd aan de affiche! |
|
Pagantrash...?Ik weet al wie Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Wie dan? |
|
quote: hehe, idd, zoveel mogelijkheden zijn er niet echt in België als je het als die stijl beschrijft :-) |
|
noch bands nodig.? Punished Earth wou graag speelen. |
|
Headmeat ook nog aan de affiche toegevoegd! |
|
TANKARD AFTER ALL HEADMEAT ICONOCLASM BATTALION WAPENSPRAAK & DRINKGELAG HERFST DESPERATION NO-LOKOST ORB OF TORTURE MAHLSTROM dits is de volledige affiche! meer info volgt gauw [Dit bericht is gewijzigd door ief op 03-05-2005 15:50] |
|
Pagantrash is idd Wapenspraak & drinkgelag En als ze nu ook es met bier gaan rondgooien zoals Garmenhord vorig jaar, gaat het extra leuk worden Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
hmmzz, bier heb ik liever toch niet op mij, in mij daarentegen... |
|
|
|
prijs dit jaar = prijs vorig jaar = €12 in vvk / €15 add waar en vanaf wanneer je tickets kan krijgen volgt weldra! |
Index / Concerten |