![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Als BLOODSIN nou eerst eens de Zoeken functie leert gebruiken en het juiste topic pakt voor dit soort zaken.. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1482484/29 [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Tweede keer al ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Slayor!!! ![]() ![]() |
|
![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: hou jij je nou maar ff in rare puber ![]() |
|
houd jij je maar in muppet! ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
het valt wel op dat het steeds weer die allochtonen zijn he? ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: Coen is dood! ![]() (nee, had geen zin meer) ![]() |
|
quote: Ah, op die fiets! Nu is mijn demootje natuurlijk wel van onschatbare waarde! Ik heb 'm nog 'met de oude zanger'... ![]() Maar goed, te druk met Devious zeker? Can imagine.. Binnenkort weer 's bier drinken in de Stam! (of elders ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Ik wil graag S00per Tr00per van ABBA aanvragen en mijn zusje de groeten doen. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Jaa, koester dat demootje goed, is van onschatbare waarde ![]() Niet te druk met Devious trouwens, gewoon geen zin meer. T' wordt idd weer es tijd voor n biertje ja.. 1 mei Belphegor in metro? Stam zuigt! ![]() ![]() |
|
quote: ABBA! In die tijd waren er nog hippies, niet waar broertje? Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: Ah, ok ![]() quote: Niet zeker nog of ik daar bij ga zijn. Ik ben ook al tij-den niet meer in de Stam geweest, maar dacht dat jij daar nog wel 's kwam. Ben 6 mei wel in Nijverdal/Hellendoorn te vinden trouwens.. Flesh Made Sin!! ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Abba is geweldig....laat dat duidelijk zijn!!!! En dit meen ik dus serieus ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:Juup! De ouders hebben er nog ergens vier (4!) elpees van. Da's een soort van ronde zwarte plastic schijf, zo groot als een autowiel maar dan plat, waar ook muziek op staat. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Oh... ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
Nou, dan spreken we gewoon een keer in stam af ![]() 6 mei ben ik mij trouwens geestelijk aan t voorbereiden op dynamo (jaja Testament!! ![]() duss... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |