|
Auteur: |
|
|
Als BLOODSIN nou eerst eens de Zoeken functie leert gebruiken en het juiste topic pakt voor dit soort zaken.. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1482484/29 [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Tweede keer al http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Slayor!!! |
|
Wat is er met Coen gebeurd dan? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Inderdaad! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: hou jij je nou maar ff in rare puber |
|
houd jij je maar in muppet! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
het valt wel op dat het steeds weer die allochtonen zijn he? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Coen is dood! (nee, had geen zin meer) |
|
quote: Ah, op die fiets! Nu is mijn demootje natuurlijk wel van onschatbare waarde! Ik heb 'm nog 'met de oude zanger'... Maar goed, te druk met Devious zeker? Can imagine.. Binnenkort weer 's bier drinken in de Stam! (of elders ) ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik wil graag S00per Tr00per van ABBA aanvragen en mijn zusje de groeten doen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Jaa, koester dat demootje goed, is van onschatbare waarde Niet te druk met Devious trouwens, gewoon geen zin meer. T' wordt idd weer es tijd voor n biertje ja.. 1 mei Belphegor in metro? Stam zuigt! |
|
quote: ABBA! In die tijd waren er nog hippies, niet waar broertje? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ah, ok . quote: Niet zeker nog of ik daar bij ga zijn. Ik ben ook al tij-den niet meer in de Stam geweest, maar dacht dat jij daar nog wel 's kwam. Ben 6 mei wel in Nijverdal/Hellendoorn te vinden trouwens.. Flesh Made Sin!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Abba is geweldig....laat dat duidelijk zijn!!!! En dit meen ik dus serieus Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Juup! De ouders hebben er nog ergens vier (4!) elpees van. Da's een soort van ronde zwarte plastic schijf, zo groot als een autowiel maar dan plat, waar ook muziek op staat. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Oh... Dat zegt me dan weer niks. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Nou, dan spreken we gewoon een keer in stam af Maken we het wel gezellig. 6 mei ben ik mij trouwens geestelijk aan t voorbereiden op dynamo (jaja Testament!! ) duss... |
|
quote: |
Index / Muziek algemeen |