![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Vanaf nu kan je ook reageren op de ZM polls ... en oude polls nog eens bekijken wat de resultaten waren. ![]() |
|
leuk! ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
[off topic]Vind je echt dat zij goed kan zingen? Meestal is ze imho nogal vals [/off topic] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
quote:Ben je op je hoofd gevallen ??? ![]() Je kan reageren op de poll door op "aantal reacties" te klikken. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 23-03-2001 16:07] ![]() |
|
Paul, de eerste reactie op de Poll is een feit! Er zit alleen nog een bug(je) in. Zodra je een reactie hebt ingevoerd, wordt 'ie wel gepost, maar blijf je een zwart schermpje voor je neus houden... ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Hmmm ... vaag heb dat probleem niet gehad ... is namelijk gewoon het normale reactie formulier ... en daar heb ik niet eerder problemen over gehoord.... maar ik zal het eens uitzoeken ... ik heb wel een vermoeden waar het eventueel in zit. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |