|
Auteur: |
|
|
EN: (hier was al een topic over meen ik, maar goed...) Donderdag 21 April; IAAS en Mar de Grises @ Little Devil, Tilburg Aanvang 21u, Entree gratis. |
|
Lekker op tijd! |
|
Tja ach... beter laat dan nooit he : |
|
Hij dacht vast.. als een ander het niet doet, dan doe ik het wel voor mijn bandje. |
|
quote: Geeft niets, was toch van plan om morgen aanwezig te zijn. |
|
Ik ben er vanavond in Rock's in ieder geval bij. |
|
En hoe was het gisteren? |
|
quote: Incinerated was niet echt wat, daar kunnen we kort over wezen. In Age and Sadness was erg goed. Het klonk allemaal een stuk beter dan op de demo van enige tijd geleden. Sterke nummers die enigzins een mix van Opeth en de betere doom/death lieten horen. Daarbij was de band ook nog eens gezegend met een (voor Rock's begrippen) geweldig geluid. De drumpartijen waren ook opvallend gaaf (ondanks dat de drummer maar met één hand kon drummen, wegens een blessure ) Mar de Grises, had ik nog niet eerder gehoord maar wist zeker te overtuigen. Lekkere sfeer, met name door de gave keyboardpartijen en afwisselende zang. Helaas was het gitaargeluid wel weer (zoals normaal in Rock's) een behoorlijk brij, waardoor de gitaarpartijen meer als een muur van geluid overkwamen dan dat de partijen echt goed tot hun recht kwamen. |
|
Gisteren bij het optreden geweest in de Little Devil. Het was gezellig, Helmet eindelijk eens gesproken! IAAS vond ik best aardig, de drummer speelde inderdaad maar met een arm, klasse dat ze dan toch spelen en het optreden niet afzeggen. Mar de Grises was echt geweldig! Ik wist niet dat het geluid in de Devil zo goed kon zijn! Echt een geweldige band, ze kregen ook een goede respons van het publiek. Jammer dat ze verder geen merchandise bij zich hadden. De tour voorloopt zo succesvol dat alle CD's al (tijdelijk) uitverkocht zijn. Voor herhaling vatbaar! @Helmet: je hebt mail |
|
Optreden rocks was goed van de twee laatste bands, de eerste ook wel (als je het vergelijkt me eerdere optredens ) |
|
Was erg gaaf de afgelopen twee dagen. Zeer toffe lui van Mar de Grises, en een zeer goede band natuurlijk. Helaas dat ze geen shirts bij zich hadden, die zijn als het goed is nu in Spanje aangekomen, was nogal misgegaan. Maar goed, het was weer gezellig... |
|
quote: dan ben ik blij dat ik de eerdere optredens heb gemist *edit typetyfus [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 23-04-2005 12:51] |
Index / Concerten |