IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 20 en 21 april; IAAS en Mar de Grises
thespian
Usericon van thespian
Posted 20-04-2005 10:50 by thespian Wijzig reactieProfiel van thespianQuote dit berichthttp://www.inageandsadness.com

EN:

(hier was al een topic over meen ik, maar goed...)
Donderdag 21 April;

IAAS en Mar de Grises @ Little Devil, Tilburg
Aanvang 21u, Entree gratis.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-04-2005 10:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Mar de Grises
Jammer dat het doordeweeks is en dat het zo laat begint, rijden er geen treinen meer terug. Maarre gaaf! Oh en ja er is al een topic over ergens.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 20-04-2005 11:16 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Lekker op tijd!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

thespian
Usericon van thespian
Posted 20-04-2005 11:18 by thespian Wijzig reactieProfiel van thespianQuote dit berichthttp://www.inageandsadness.com

Tja ach... beter laat dan nooit he :

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-04-2005 11:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hij dacht vast.. als een ander het niet doet, dan doe ik het wel voor mijn bandje.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 20-04-2005 11:36 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2005 11:18 schreef thespian het volgende:
Tja ach... beter laat dan nooit he :

Geeft niets, was toch van plan om morgen aanwezig te zijn.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 20-04-2005 11:55 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik ben er vanavond in Rock's in ieder geval bij.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-04-2005 11:46 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

En hoe was het gisteren?

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 21-04-2005 22:26 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2005 11:46 schreef Mark Z het volgende:
En hoe was het gisteren?

Incinerated was niet echt wat, daar kunnen we kort over wezen.

In Age and Sadness was erg goed. Het klonk allemaal een stuk beter dan op de demo van enige tijd geleden. Sterke nummers die enigzins een mix van Opeth en de betere doom/death lieten horen. Daarbij was de band ook nog eens gezegend met een (voor Rock's begrippen) geweldig geluid. De drumpartijen waren ook opvallend gaaf (ondanks dat de drummer maar met één hand kon drummen, wegens een blessure )

Mar de Grises, had ik nog niet eerder gehoord maar wist zeker te overtuigen. Lekkere sfeer, met name door de gave keyboardpartijen en afwisselende zang. Helaas was het gitaargeluid wel weer (zoals normaal in Rock's) een behoorlijk brij, waardoor de gitaarpartijen meer als een muur van geluid overkwamen dan dat de partijen echt goed tot hun recht kwamen.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-04-2005 12:08 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Gisteren bij het optreden geweest in de Little Devil. Het was gezellig, Helmet eindelijk eens gesproken!

IAAS vond ik best aardig, de drummer speelde inderdaad maar met een arm, klasse dat ze dan toch spelen en het optreden niet afzeggen.

Mar de Grises was echt geweldig! Ik wist niet dat het geluid in de Devil zo goed kon zijn! Echt een geweldige band, ze kregen ook een goede respons van het publiek. Jammer dat ze verder geen merchandise bij zich hadden. De tour voorloopt zo succesvol dat alle CD's al (tijdelijk) uitverkocht zijn. Voor herhaling vatbaar!

@Helmet: je hebt mail

Fire
Usericon van Fire
Posted 22-04-2005 12:49 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Optreden rocks was goed van de twee laatste bands, de eerste ook wel (als je het vergelijkt me eerdere optredens )

thespian
Usericon van thespian
Posted 22-04-2005 12:57 by thespian Wijzig reactieProfiel van thespianQuote dit berichthttp://www.inageandsadness.com

Was erg gaaf de afgelopen twee dagen. Zeer toffe lui van Mar de Grises, en een zeer goede band natuurlijk. Helaas dat ze geen shirts bij zich hadden, die zijn als het goed is nu in Spanje aangekomen, was nogal misgegaan.
Maar goed, het was weer gezellig...

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 23-04-2005 12:50 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2005 12:49 schreef Fire het volgende:
de eerste ook wel (als je het vergelijkt me eerdere optredens )

dan ben ik blij dat ik de eerdere optredens heb gemist

*edit typetyfus

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 23-04-2005 12:51]

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com