|
Auteur: |
|
|
Klopt, je krijgt ze te zien als je zoekt... maar bij het aanklikken van de link komt er te staan dat dat topic niet bestaat of tot een gesloten forum behoort. Dead things grow from deep inside... |
|
Vooral dat redactie geneuzel....een topic over bezoekers waar bezoekers niet in kunnen. Dat is zeker het roddelcircuit der moderaters? Nou snap ik opeens waarom sommige mensen opeens gigantisch in het aantal geplaatste posts stijgen terwijl ik er nauwelijks posts van tegenkom!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat zijn inderdaad forumgedeeltes die afgesloten zijn voor niet-moderators/redacteuren. Daar kunnen we lekker over mensen lullen en onze hypocriete regels verzinnen |
|
quote: Nee. Zo is het niet. Dead things grow from deep inside... |
|
Ah echt wel |
|
verrader! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Check ! |
|
Maar er is meer; soms verdwijnen toegankelijke topics gewoon, of klopt de laatst geposte tijd niet! Hoe zit dat dan? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-12-2001 20:09] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nee hoor, topics verdwijnen niet. Alles staat er. We kunnen het alleen verplaatsen. Dead things grow from deep inside... |
|
Er verdwijnen geen Topics, zo dwalen hooguit naar beneden of en zijn gesloten. In het readactie geneuzel worden enkel redactie (voorpagina) zaken besproken. |
|
smoesjes, ik vertrouw het niet helemaal hoor stelletje stiekemerds |
|
Ok hier wat statistieken: Redactie geneuzel Forum voor redactieleden en moderators 9 topics 50 posts moderator: Paul |
|
Wordt daar wel geslowchat enzo? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Tuurlijk waarom dacht je anders dat LM en Jenje bovenaan staan |
|
ach nou ja tis hier best goed geregeld vinnik, dus ga lekker door met slowchatten en roddelen in de moderatorforums |
|
quote: Tering zeg, ben ik nog steeds door niemand ingehaald?? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ben onderweg Je moeder. |
|
quote:Nope, maar Jenje rent steeds verder weg (egoïst) |
|
I am the supreme master ! |
|
Ik zal er voor zorgen dat jullie binnenkort niet meer lastig gevallen worden met ons geouwehoer in het zoeken. |
|
ja 't werkt ik volgde de bovenstaande instructies op en kon er mooi niet in Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Index / Administration |