![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Heeeey mensen!! ![]() Ik ben al een tijd bezig met m'n band alleen 1 probleem...ik heb geen bandmembers!!! ![]() ![]() daarom wil ik vragen of er iemand is die aan deze simpele eisen voldoet voor mijn band: - tussen de 14 en 18 jaar - ervaring is niet nodig - in bezit van eigen instrument - iemand met veel motivatie!!!! ik ben into vershcillende stijlen: - Gothic (rock/metal) - Heavy Metal - black&death metal - rock - alternative - progressive rock/metal en gewoon m'n eigen stijl ![]() Ik speel voor de lol en omdat muziek gewoon mijn leven is. Als we beroemd worden is het alleen maar mooi meegenomen haha ![]() ![]() Duzzz als je meer wilt weten of je vind dit interresant mail dan ff of voeg me toe op msn: dept_ricky@hotmail.com ![]() ![]() Benocrofist I will not suffer I will not bleed I will destroy your life and thats a hell of a good deed ![]() |
|
heb je al een naam voor je band? :p ![]() |
|
bend over necrofist ![]() |
|
Donkere groeten terug. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Slayer lijkt me een goede bandnaam ![]() |
|
Staat het muzikantenbank-topic zo hoog op de pagina, maken ze nóg een apart topic aan... ![]() |
|
bij deze wil ik graag de groeten doen aan mn zusje en aan mn moeder ![]() ![]() |
|
ik wil graag de groeten doen aan mijn moeder. HOI MAM! ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
ik kom dit weekend niet naar huis want ik heb nog ondergoed genoeg voor volgende week :p ![]() |
|
Vét gay. ![]() |
|
quote:Ik wil ook graag de groeten aan jouw moeder doen. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
... en toen werd het stil nuja, ik heb ooit een band opgericht : SYNTAX ERROR , toen werd het ook stil! :p ![]() |
|
quote: jouw moeder doet je ook de groeten! :p ![]() |
|
ej TS , bandje beginnen, ik speel wel accoordeon, over de distortion uiteraerd ![]() ![]() |
|
heft iemand mijnj konijn gezien, ik ben hem sinds kerst kwijt. ![]() |
|
quote:Zeg eens dat ze vergeten is mijn schoenen te poetsen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:je krijgt de groeten terug! ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: niet alleen je schoenen denk ik dan maar... jaja, ik zal het zeggen! alleen kan ik dat nu niet echt doen , want ze is een band aan het oprichten... :p ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |