![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Auteur: |
|
|||
|
Heeeey mensen!! Ik ben al een tijd bezig met m'n band alleen 1 probleem...ik heb geen bandmembers!!! daarom wil ik vragen of er iemand is die aan deze simpele eisen voldoet voor mijn band: - tussen de 14 en 18 jaar - ervaring is niet nodig - in bezit van eigen instrument - iemand met veel motivatie!!!! ik ben into vershcillende stijlen: - Gothic (rock/metal) - Heavy Metal - black&death metal - rock - alternative - progressive rock/metal en gewoon m'n eigen stijl Ik speel voor de lol en omdat muziek gewoon mijn leven is. Als we beroemd worden is het alleen maar mooi meegenomen haha Duzzz als je meer wilt weten of je vind dit interresant mail dan ff of voeg me toe op msn: dept_ricky@hotmail.com Benocrofist I will not suffer I will not bleed I will destroy your life and thats a hell of a good deed |
|||||||||
|
heb je al een naam voor je band? :p |
|||||||||
|
bend over necrofist |
|||||||||
|
Donkere groeten terug. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|||||||||
|
Slayer lijkt me een goede bandnaam |
|||||||||
|
Staat het muzikantenbank-topic zo hoog op de pagina, maken ze nóg een apart topic aan... |
|||||||||
|
bij deze wil ik graag de groeten doen aan mn zusje en aan mn moeder |
|||||||||
|
ik wil graag de groeten doen aan mijn moeder. HOI MAM! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|||||||||
|
ik kom dit weekend niet naar huis want ik heb nog ondergoed genoeg voor volgende week :p |
|||||||||
|
Vét gay. |
|||||||||
|
quote:Ik wil ook graag de groeten aan jouw moeder doen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|||||||||
|
... en toen werd het stil nuja, ik heb ooit een band opgericht : SYNTAX ERROR , toen werd het ook stil! :p |
|||||||||
|
quote: jouw moeder doet je ook de groeten! :p |
|||||||||
|
ej TS , bandje beginnen, ik speel wel accoordeon, over de distortion uiteraerd |
|||||||||
|
heft iemand mijnj konijn gezien, ik ben hem sinds kerst kwijt. |
|||||||||
|
quote:Zeg eens dat ze vergeten is mijn schoenen te poetsen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|||||||||
|
quote:je krijgt de groeten terug! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|||||||||
|
quote: niet alleen je schoenen denk ik dan maar... jaja, ik zal het zeggen! alleen kan ik dat nu niet echt doen , want ze is een band aan het oprichten... :p |
|||||||||
|
|
|||||||||
| Index / Muziek algemeen |