IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Damnation (death metal uit Polen)
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-04-2005 19:19 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Damnation - Death metal band uit Polen. In 1995 brachten ze hun debuut "Reborn..." uit, gevolgd door een mini ("Coronation"). Later volgden nog het album "Rebel Souls" (1997, dacht ik), en "Resist" (2000).

Ten tijde van "coronation" bestond de band voor 3/4 uit Behemoth-leden, terwijl de laatste plaat weer grotendeels ingespeeld werd door muzikanten van de debuut-plaat.

Vergelijkingen? Misschien wat oude Morbid Angel, maar dan anders. M.i. klinken ze toch erg appart...

Verder denk ik niet dat ze nog bestaan. Hun site is iig al een hele tijd down.

Nog mensen die dit kennen (en het te gek vinden)????? Weet iemand wat ze nog meer hebben uitgebracht? Weet iemand of ze alsnog zouden bestaan?

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 23-04-2005 19:23]

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 23-04-2005 20:05 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Ja Damnation ken ik zeker. Enorm toffe band. Heb zelf Reborn thuis liggen. Zit op de een of andere manier wel lekker duister sfeertje aan

Ik heb weleens gehoord, dat de lui van Damnation nu in een punk band zitten met ook de naam Damnation.
Maar volgens mij is dat meer bullshit

[Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 23-04-2005 20:07]

There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-04-2005 0:25 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2005 20:05 schreef Fleshcrawler het volgende:
Ja Damnation ken ik zeker. Enorm toffe band. Heb zelf Reborn thuis liggen. Zit op de een of andere manier wel lekker duister sfeertje aan

Ik heb weleens gehoord, dat de lui van Damnation nu in een punk band zitten met ook de naam Damnation.
Maar volgens mij is dat meer bullshit

Er bestaat idd een punkband met die naam, maar dat zijn niet dezelfde leden. Gelukkig maar... En idd, de sfeer erg bij tijden lekker grimmig en duister. Zeker op "Reborn...".

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-02-2007 20:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

beestige band

heb er 2 cds van

zeer aangenaam en thrashy geluid maakt het meebangbaar

signature

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com