|
Auteur: |
|
|
Op zaterdag 11 juni is er weer een MetalDay in Elektra te Sliedrecht. Dit keer zullen de volgende bands optreden: - EMINENCE (BR thrash/nu-core of zoiets) - IN QUEST (B death) - SERENADE OF DARKNESS (NL black) - FORCEFEED (NL nu metal) - DISCONSOLATE (NL death) - PROFANE (NL death) - MYTHLORIAN (NL göthenburg death) - BRAINBLAST (NL grind) - NYMPHEA AURORA (NL doom) Entree: 7,50 Aanvang: 14.00 uur www.elektra-sliedrecht.nl |
|
Kans is zeer groot dat ik aanwezig ben. |
|
*schop* Nog 2 weken! |
|
Serenade of Darkness heeft afgezegd. Vervanger is Nepenthe! |
|
*schop* Aankomende zaterdag alweer. Nog meer mensen die komen? |
|
Aanwezig! |
|
Ik heb er zin in! |
|
Kijk eens aan! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! |
|
Bang dat ie echt niet komt joh? Dat zal toch niet zo zijn? Anders eerste optreden zonder bassist? Dan spelen jullie het nummer The Emptiness Inside maar zonder basintro..... Maarre Marco, gaan jullie nog een cover spelen? [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 08-06-2005 12:16] |
|
Nah, denk wel dat ie op tijd is. En anders wordt het bass-intro door Ed gespeeld. Die heeft nog wel een leuk geluidje in zijn goocheldoos zitten, om dat na te doen. Cover? Ik dacht dat Witching Hour op de lijst stond. Als we tijd over hebben, kunnen we wellicht nog een andere spelen. De planning is echter redelijk strak. De organisatie wil er namelijk voor zorgen, dat ook de mensen die een trein moeten halen, de hoofdact nog kunnen zien. Eminence zal dan ook om ongeveer 23.45 beginnen met spelen. |
|
Hmmm, de trein halen he? Dat wordt wel erg krap ben ik bang dan...Als die verdomde trein tenminste rijdt. Het is namelijk de laatste tijd weer behoorlijk vaak raak. Ach, we zullen wel zien. Ik vermaak me in ieder geval wel denk ik. EN ik hoef toch geen trein te halen...HA! |
|
*schop* |
|
|
|
Ok dan, vaandaag is het weer zo ver. Ben benieuwd. |
Index / Concerten |