|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb in principe niets tegen de band Epica hoor (afgezien van het feit, dat ik ze bij een concert tamelijk arrogant vond overkomen), maar het is een toch een metalband? Een metalband maakt geen 'producten'. Die maken muziek waar ze volledig achter staan, anders waren ze wel 13 in een dozijn popmuziek gaan maken. Met deze studieopdracht in opdracht van de platenmaatschappij wordt de band m.i. gedegradeerd tot item. Het gaat de maatschappij blijkbaar niet om de band Epica en de mensen die daar achter staan, maar om het product Epica en de pegels die dit oplevert. Ik heb ook het idee, dat de doelgroep van Epica een beetje wordt ingeschat in de categorie BrEeZaH-sletjes. Waarom vraag je anders of ze misschien een snoepje bij het 'muziekproduct'willen hebben, of dat ze het album op een chip willen hebben, zodat het op een mobiele telefoon geluisterd kan worden. |
|
Snoepjes uitdelen als promotiemateriaal bij een metalband is al eerder gedaan. DIMMU BORGIR door Nuclear Blast op W:O:A 2003 Cadaveria of Carnagath hebben er nog foto's van. |
|
quote: Dus op naar het eerstvolgende Epica concert met een goed gevulde snoepzak. |
|
quote: Ik ook niet |
|
quote: Hehe! Die krengen waren lekker! Van die pentagram winegums Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Inderdaad, niks mis met epica, ze draagt lekker strakke jurkjes, en de hele zaal bomvol met allemaal andere strakke jurkjes. Dat is bij Horna of Tsjuder wel anders, maar goed, dat is dan ook ec, andere muziek. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:Dat is gewoon de rede om naar een epica concert toe te gaan |
|
hoe het ook mag zijn, die Mark blijft een mafkees naar wat ik erover hoor |
|
NIET MIJN MUZIEK, it ain't so bad to be a psychopath |
|
Feit is en! blijft dat Epica een zaadloze kutbandje is en nu mag er een slotteke op Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
ja idd it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Het is goed te begrijpen dat ze geen promo op sturen, ze krijgen hier toch geen eerlijke kans. if god were suddenly condemned to live the life he has inflicted on men, he would kill himself. |
|
quote:Valt mee hoor... Paul en Suzanne zelf zijn in ieder geval niet allergisch voor alles wat gothic lijkt/is. De redactie zal het schijfje waarschijnlijk wel laten recenseren door iemand die geen allergie heeft voor Epica. En mocht het toch door Jenje worden geschreven, levert dat vast leuk leesvoer op [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 25-04-2005 20:09] |
|
quote: Ik vrees dat de meeste platenmaatschappijen 'hun' bands en de cds die ze maken als producten zien die zo veel mogelijk verkocht moeten worden. Het blijft natuurlijk een bedrijf dat geld moet verdienen, en als je niet bij een obscuur underground labeltje zit die cds slechts in oplages van 666 stuks uitbrengt kan je hier niet omheen. Zenial |
|
[offtopic] @Robbemans: Je avatar staat op een beveiligde server. Ik krijg nu een irritant inlog-schermpje. [/offtopic] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ben ik wel met je eens. Maar toch is het jammer. |
|
quote: We kunnen niet allemaal idealistische hippies zijn Zenial |
|
quote: Als je slim bent stuur je dit bericht als SMS bericht naar TMF en The BOX. |
|
Pffff.. Als je niet wil meedoen, reageer je toch niet? Is niet mijn favoriete band, maar kan dr prima naar luisteren.. Enquete ingevuld! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
ja maar stom is het wel als je wilt weten hoe fans in contact komen met de band als je het via internet (internet fora) doet, hoeveel mensen sluit je dan wel niet uit. |
|
quote:Ik ook btw. |
|
Wel stom dat ze je e-mail willen weten. Ik heb geen zin in spam. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Je weet toch wel dat je niet zomaar je e-mail moet geven? Anders krijg je spam dat is voor mij bekend. |
|
Daarom doe ik dus niet mee. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |