|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
5 mei Hemelvaart - Bevrijdingsdag 2005 in "de thuishaven der zuipschuiten" en stamkroeg van Metal Arnhem: De stortebeker Heidevolk + Tearful Dawn Zaal open: 20:30 uur - Entree: Gratis. www.stortebeker.nl Bruce Banner |
|
Nou, "Metal Arnhem". |
|
|
|
Godverdomme. Waarom wist ik dit niet eerder, of is het pas sinds vandaag bekend? Grote kans dat ik donderdag en / of vrijdag moet werken. |
|
quote: Ik heb het gisteren op de site van Störtebek0r gezien. Daarvoor wist ik niet op het al zeker was. [Fortuyn-mode]Ik heb er zin an[Fortuyn-mode] Bruce Banner |
|
Jammer, ben er dus niet bij. Maar wat betreft de financien is het ook niet zo'n slecht plan om niet te gaan. |
|
quote: Ja, gratis is een verdomd hoge entreeprijs (ik had nu ook beter kunnen werken ipv 10 dagen vakantie in Wuppertal... maar ja ) Bruce Banner |
|
ehhh bier en treinreis zijn ook niet gratis, meneer. |
|
Wat hij zegt. |
|
eej laiainidialdidl didledilindidor!Al een sppelschema bekend?ik mot vrijdags werken |
|
quote: ik weet nog van niets, helaas. Denk dat we rond een uurtje of 21:00 beginnen. noem me anders gewoon lrlrlrlrlr diddle ofzo drummers *zucht* Bruce Banner |
|
elven...zucht |
|
quote:Ik ook |
|
Bruce Banner |
|
quote: solly voor de offtopic shiaad maareuh.. bel me ff!(nummer pleite ) Suck my piss |
|
godver kan ik niet bij zijn Heidevolk! MAAR, gelukkig heb ik een goed alternatief: Arie en Silvester - 200% een gezellig avondje lachen dus. ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Bruce Banner |
|
Inkom? Zuid-Afrikaans café? Dat logo van Tearful Dawn valt trouwens wel een beetje uit de toon op die flyer. Mooi logo op een verder spuuglelijke flyer. |
|
de kleur van het logo had roze moeten zijn "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Die van Heidevolk ja There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Alweer ja.. Pfoeh, ik sla wel een keertje over. |
|
Wordt wel weer gaaf! Alleen jammer dat ik de volgende dag wel weer moet werken, maar ach, bedden genoeg in simplon hehehe |
|
Zo, ff dit topic weer bovenaan |
|
haaaai! [Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 04-05-2005 12:57] |
|
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |