![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
quote: Ehhh ja nouja dan niet horizontaal spiegelen maar verticaal.... ![]() |
|
Nee, zo laten maar ook nog verticaal spiegelen. Dan klopt het geloof ik. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: Nee, dan klopt het zoiezo niet. Wacht ik heb wel een voorbeeldje met een echte bol. Het beeld wordt zoiezo gespiegeld. http://www.fotograaferik.com/Graywolf%20aka%20Ingrid/slides/img_2788-border.html ![]() |
|
quote: Nee, niet goed gegokt. Hij is in het echt een beetje bruin achtig. Maar in t groen is ie ook wel mooi! Daarbij is het trouwens niet echt een jurk, maar een rok en een dingetje. Ze hebben zelfs net een iets andere kleur, maar dat zie je niet op foto's. En de outfit was niet van mij, ik leende hem voor die shoot. ![]() Maar wel een mooie bewerking van je! ![]() ![]() |
|
er stond gister een vriend van me bij de computer en die dacht dat de vintage de bewerking was... toen ik m liet zien hoe doodsimpel t is om iets terug te kleuren rolde zn ogen bijna uit zn hoofd!! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: idd. aarco laat zien dat photoshop talent niet iedereen gegund is. ![]() |
|
Kwestie van smaak. Van mij hoeven al die sterretjes, of wat het dan ook is, niet. ![]() |
|
quote: geen talent, ik heb hier 12 slaafjes die alles voor me doen, ikzelf kan niets maar dat is overal bekend, geweldige avatar heb je trouwens! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: ![]() deze sterretjes zijn t... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: nou nee, het is duidelijk een verschil in kwaliteit, en een behoorlijk groot verschil ook. Dat kan volgens mij iedereen met twee ogen zien. Maar Aaaaarco heeft er dus little helpers voor, sneaky hoor! GNR heerscht!!!!!! ![]() |
|
quote: "Gewerkt met fotograven" halléloejah! ik dacht dat mijn spelling beroerd was, op een cv staan dergelijke fouten nou niet echt netjes. ![]() |
|
oke serieus dan, ik vind dat ik vooral de laatste tijd nogal blijf hangen qua photoshop, als iemand goeie tutorials tegenkomt, zie ik dat graag in dit topic terug, vooral over de nieuwe functies van cs2 en cs3 over die bol... iedereen heeft t over de spiegeling maar ik hoor er niemand over dat die bol geen enkele vorm van schaduw heeft... dat laat t er erg nep uitzien In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: Goed punt. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
bij die bol heb je niet alleen schaduw nodig maar ook dat de zijkanten wat witter zijn dan de binnenkant. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
dat had je zelf ook kunnen bedenken.. overlay is de baas! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: Dat had wel gekunt ja, maar is niet gebeurt. ![]() |
|
bij CS3 zit een count functie, maar zijn er ook programma's of plugins die automatisch kunnen tellen? of oppervlaktes kunnen meten. een beetje contrast maken is dan wel slim natuurlijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Weet iemand of je op een path van de pentool een plaatje kan laten meelopen? Stel ik heb een langwerpig plaatje wat ik in een bochtje wil laten lopen. Kan dat door een path te tekenen met de pentool en daarop dat plaatje laten meelopen met de path? Volgens mij moet dat kunnen, maar ik kan het nog nergens precies vinden. ![]() |
|
Met Flash ja hoor ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Met flash, hoe? ![]() |
|
Motion tween aan een pad koppelen. Turorialtje. [Dit bericht is gewijzigd door Reddy op 10-04-2008 0:28] dus ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |