IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Grindcore in Grunn 12 Mei Vorige pagina
BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 13-05-2005 20:36 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Och, door mijn schuld was er geen box voor de gitaartops van Stoma en Blood I Bleed(een discutabele zaak, ik weet het), er was alleen een gitaarcombo en dus kon men niet over hun effecten spelen. Je kan dan gewoon zeggen: We doen het hiermee en we maken er het beste van, en je kan gaan zeuren dat er een gitaarbox moet komen anders kan het hele feest niet doorgaan. Zo zijn er meer dingen maar ik laat het hier maar bij.

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 15-05-2005 15:53 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Hmm, op zich had ik ook niet gespeeld over een combo. Dat is wel te begrijpen toch? Je wilt je ding doen op je eigen manier en het moet klinken zoals je wilt dat je band moet klinken.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 15-05-2005 17:02 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

barabas barabas.... tsssktsssskk

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 15-05-2005 18:28 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2005 15:53 schreef Deathwish het volgende:
Hmm, op zich had ik ook niet gespeeld over een combo. Dat is wel te begrijpen toch? Je wilt je ding doen op je eigen manier en het moet klinken zoals je wilt dat je band moet klinken.
Helemaal mee eens, mijn punt is alleen dat je compromissen kan sluiten met veel gezeur en dat het ook zonder veel gezeur kan(zoals Stoma), het is maar net hoe je bent ingestelt. Er wordt tenslotte wel betaalt voor ze.

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 15-05-2005 18:52 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Beetje in t water gevallen dus, allemaal? Wel jammer.

Bloodied by the thorns beside the leaves

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 15-05-2005 23:06 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

maar ze hebben dus NIET gespeeld?

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 15-05-2005 23:16 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2005 18:52 schreef CurseOfDeath het volgende:
Beetje in t water gevallen dus, allemaal? Wel jammer.
Nee viel wel mee hoor, alle bands hebben gespeeld, er waren wel aardig wat mensen en de sfeer was goed. Alleen kan ik niet zo goed tegen al die stress die erbij komt kijken.(Mede doordat groepsgenoten met wie ik dit organiseerde dingen kut/te laat/niet geregelt hadden, mijzelf incluis )

B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 16-05-2005 13:09 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

Beetje sneu idd als mensen in paniek raken als er iets met de apparatuur niet helemaal naar de zin is. Als je daar zo gevoelig voor bent moet je je eigen zooi maar meenemen... of een beetje creatief zijn...

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 16-05-2005 13:54 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Hmm, als je je prof. opstelt verwacht je dat ook van de organisatie denk ik.
Je kunt wel overal tevreden mee zijn, maar dan kom je er ook niet als band. Ieder optreden moet je even serieus nemen.

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 16-05-2005 23:00 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Het is maar net hoe groot je een probleem kan/wil opblazen, en dat heeft niks te maken met prof. opstelling, of ja, misschien ook wel, want je kan natuurlijk alleen gaan zeiken en je kan kijken wat de verdere mogelijkheden zijn of je schikken in je lot...,het is maar net hoe professioneel je bent.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com