|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: quote: Tja, ik kan me die foutjes ook wel voorstellen (hoewel ik mezelf nu niet ineens als alwetend wil afschilderen ofzo); Mike Patton's hersenspinsels zijn allesbehalve eenvoudig en volgens mij heeft onze vriend Terry ook niet echt veel gelegenheid gehad om de nummers in te studeren. En m.b.t. je uitspraak over Lombardo: ik vind het nog steeds grappig om te zien hoe de kritieken van de 'vakmensen' op zijn spel de afgelopen vijftien jaar veranderd zijn - van 'houthakker' naar 'stevig spelende, innovatieve muzikant'. quote: Had 'ie dan z'n grote kit bij zich, die hij ook voor z'n solo-optredens gebruikt? |
|
quote: ik had er nog een discussie over met een mede concertganger, volgens mij had hij z'n 60.000 delige kit bij zich met (we eens op foto's van een clinic gezien) |
|
quote: GVD, dat had ik echt niet verwacht... ik had me zo voorgesteld dat hij een kit zou gebruiken van het formaat "begin jaren '90", zoals deze: ...maar had hij dus echt z'n grote kit meegenomen? Damn... Maargoed, ik heb 9 januari j.l. al voor tien mensen tegelijk zitten kwijlen toen ik op de eerste rij zat tijdens zijn concert met het Metropole Orkest... |
|
Het was idd een erg vette show, maar Terry had niet zn complete set bij zich (er miste een paar bassdrums en extra remote china's). Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jezus, Why The Fuck Do You!?! |
|
Klopt ja, niet de gehele kit. Vorige keer in Zwolle wel Maar goed, Fantomas was simpelweg geniaal! Vroeg me af hoe men het live zou brengen ik was/ben zeer onder de indruk! Een van de betere concerten van dit jaar |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |