IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Fantômas Maandag 13 juni in de 013 Vorige pagina
earik mortem
S.T.O.M.P.
Usericon van earik mortem
Posted 14-06-2005 16:36 by earik mortem Wijzig reactieProfiel van earik mortemQuote dit berichthttp://www.theluciferprinciple.nl

quote:
Op 14 juni 2005 11:47 schreef Hexegot het volgende:
Meer finesse? Schei nou toch uit! Bozzio heeft gewoon een zeer aparte kijk op en aanpak van muziek die enorm verschilt van die van Dave Lombardo - en daarbij moet je niet vergeten dat Bozzio een geschoolde drummer is en Lombardo niet. Maar inderdaad. Dave Lombardo past, m.i. door zijn recht-door-zee-hakken-stijl (en deze woordkeus is niet negatief bedoeld), wel wat beter in het sonische oerwoud dat Mike Patton doorgaans weet te scheppen.

Desalniettemin baal ik er flink van dat ik Fantômas + (mijn slagwerkidool ) Terry gisteren niet heb kunnen zien i.v.m. geld- en vervoersproblemen.

Ik ben zelf een liefhebbers van Bozzio zijn stijl, maar hij liet gisteravond,(als geschoolde drummer) toch flink wat steekjes vallen , dat maakt mij geen kut uit, maar ik vind het wel grappig dat een houthakker als Lombardo meer diepgang heeft als vaak gedacht wordt (zoals hij vorig jaar in Paradiso liet zien)

Al met al een zwaar indrukwekkende gig (al was het alleen al om de kit van Bozzio!!!)

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 14-06-2005 22:15 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2005 16:36 schreef earik mortem het volgende:
Ik ben zelf een liefhebbers van Bozzio zijn stijl...

quote:
...maar hij liet gisteravond,(als geschoolde drummer) toch flink wat steekjes vallen , dat maakt mij geen kut uit, maar ik vind het wel grappig dat een houthakker als Lombardo meer diepgang heeft als vaak gedacht wordt (zoals hij vorig jaar in Paradiso liet zien)

Tja, ik kan me die foutjes ook wel voorstellen (hoewel ik mezelf nu niet ineens als alwetend wil afschilderen ofzo); Mike Patton's hersenspinsels zijn allesbehalve eenvoudig en volgens mij heeft onze vriend Terry ook niet echt veel gelegenheid gehad om de nummers in te studeren. En m.b.t. je uitspraak over Lombardo: ik vind het nog steeds grappig om te zien hoe de kritieken van de 'vakmensen' op zijn spel de afgelopen vijftien jaar veranderd zijn - van 'houthakker' naar 'stevig spelende, innovatieve muzikant'.
quote:
Al met al een zwaar indrukwekkende gig (al was het alleen al om de kit van Bozzio!!!)

Had 'ie dan z'n grote kit bij zich, die hij ook voor z'n solo-optredens gebruikt?

earik mortem
S.T.O.M.P.
Usericon van earik mortem
Posted 14-06-2005 22:20 by earik mortem Wijzig reactieProfiel van earik mortemQuote dit berichthttp://www.theluciferprinciple.nl

quote:

Had 'ie dan z'n grote kit bij zich, die hij ook voor z'n solo-optredens gebruikt?

ik had er nog een discussie over met een mede concertganger, volgens mij had hij z'n 60.000 delige kit bij zich met (we eens op foto's van een clinic gezien)

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 14-06-2005 22:49 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2005 22:20 schreef earik mortem het volgende:
ik had er nog een discussie over met een mede concertganger, volgens mij had hij z'n 60.000 delige kit bij zich met (we eens op foto's van een clinic gezien)

GVD, dat had ik echt niet verwacht... ik had me zo voorgesteld dat hij een kit zou gebruiken van het formaat "begin jaren '90", zoals deze:

...maar had hij dus echt z'n grote kit meegenomen?

Damn...

Maargoed, ik heb 9 januari j.l. al voor tien mensen tegelijk zitten kwijlen toen ik op de eerste rij zat tijdens zijn concert met het Metropole Orkest...

Phallelujah
What's the ugliest part of your body?
Usericon van Phallelujah
Posted 15-06-2005 9:46 by Phallelujah Wijzig reactieProfiel van PhallelujahQuote dit bericht

Het was idd een erg vette show, maar Terry had niet zn complete set bij zich (er miste een paar bassdrums en extra remote china's).

Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jezus, Why The Fuck Do You!?!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-06-2005 14:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Klopt ja, niet de gehele kit. Vorige keer in Zwolle wel Maar goed, Fantomas was simpelweg geniaal! Vroeg me af hoe men het live zou brengen ik was/ben zeer onder de indruk! Een van de betere concerten van dit jaar

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com