|
Auteur: |
|
|
Kent iemand hier mortification? een christelijke death metal band? http://www.metal-archives.com/band.php?id=792 Ik heb net vanmiddag hun schijfje Brain Cleaner aangeschaft. |
|
geen triggers? |
|
Geen idee... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
"Brain Cleaner", dat klinkt natuurlijk wel heel erg gay. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: of niet hey!~damn!! Maar goed, scrolls herinner ik me toch als een goede plaat. Misschien moet ik wel gewoon mijn bek houwe.. Suck my piss |
|
quote: Doen! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Keigoeie band . De gitarist heeft ook een vast sideproject Paramaecium. die hebben al 4 cd's is DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Index / Heavy Metal |