|
Auteur: |
|
|
Mijn band Total Demise zit momenteel zonder drummer. We zijn hard op zoek naar een nieuwe die het blasten en snelle db-passages beheerst (en tevens geen problemen heeft met in Utrecht oefenen). Check www.myspace.com/totaldemise voor een paar songs! Interesse? mail me (xvleeseterx@hotmail.com) |
|
Laat het flamen beginnen! |
|
IK WIL GRAAG DE GROETJES DOEN AAN MN MOEDER EN AAN MN ZUSJE sleejeurrrrr!!!!11 obietjoewerie!!!111 |
|
Lucas, dit moet je in een ander topic plaatsen. Deze wordt vermoedelijk op slot geflikkerd. Namelijk hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1482484 [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 03-05-2005 17:13] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Total demise--> world demise Obituary Je maakt toch nooit zulke death metal. Begin er ook maar niet aan want het is toch kansloos |
|
Naja wat trek jij nou weer voor een conclusie?? Total Demise gaat al enkele jaren mee en speelt death-thrash. Soms old school black invloedjes. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Zal ik maar weer komen drummen dan? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Ja een beetje debiele conclusie. sorry |
|
quote: Voortaan maar achterwege laten zulke onzin "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
TD is iig niet snugger genoeg om de zoekmachine te gebruiken ... muziakntentopic staat ook gewoon in de active topics |
|
Meneer TD weet nog niet zo goed hoe het ZM forum werkt "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Bezint eer gij begint .... |
|
. Bruce Banner |
Index / Heavy Metal |