|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Deze mag van 'Onzin' naar 'Concerten' L.M. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
leuk, een keer iets de andere kant op. of riskeer ik met deze post een terugreis? |
|
jaaaaa voortaan moet iedereen foto's maken van de concerten en die posten (hmmpf wat zeg ik nu ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Uit de Volkskrant: |
|
Als Rammstein weer in Nederland komt ga ik er weer naartoe. En als het even kan ga ik naar elk optreden die ze in Nederland geven. Ze waren echt te gek. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 06-12-2001 20:17] the only pleasure is pain |
|
nog een paar oude dan: maar ik krijg (nou ja ze zijn duur) nog een paar echte foto's van een fotograaf. Ik weet alleen niet of ie het leuk vindt als ik die zomaar post. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 06-12-2001 20:50] |
|
quote: Die foto's 'krijg' je die toevallig van het persburo WFA? Ik ben namelijk ook van plan om daar foto's van te bestellen. the only pleasure is pain |
|
Het heerschte gewoon |
|
quote: Weet niet meer, vriendje heeft het geregeld met de fotograaf zelf. Maar hij verkocht z'n foto's normaal niet zomaar aan particulieren. Was via een persbureau uit Haarlem. |
|
Stuk beter met hanekam zeg!ziet er meteen een stuk minder homo uit! |
|
Hm op die foto uit de Volkskrant (ook met hanekam) kijkt ie best wel vreemd.. |
|
Ik heb trouwens wel andere dingen over die concerten gehoord.. het scheen erg tegen te vallen kwa nummers die ze speelden en ze hebben zelfs de oude nummers helemaal aan de commercie aangepast... |
|
quote: daarom vond ik da ouwe kapsel nou beter |
|
quote: Ik weet niet waar je deze onzin gehoort hebt, maar dat ging absoluut niet over de 3 concerten in Nederland. Ik kan me ook niet voorstellen dat Rammstein nummers aanpast voor de commercie. the only pleasure is pain |
|
quote: dat is werkelijk totale onzin!! |
|
quote: Wat bedoel je met "aan de commercie aangepast"? |
|
aaarrerhhhggghhh wat een freak. nou jah als je haar maar goed zit [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 07-12-2001 13:06] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Idd. ik snap hem ook niet. Heads I win, tails you lose |
|
of jullie houden gewoon van commercieel gedoe. rammstein How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
idd Rammstein |
|
quote: Euhm .. waarom hebben ze dan nummers naar het engels vertaald ? |
|
quote: Ik heb toevallig de persfotograaf aan de telefoon gesproken. Voor de liefhebbers: De foto's kosten fl.40,- per stuk. Best wel aan de dure kant, maar dan heb je wel een foto op A4 formaat. Wie interesse heeft moet het maar even aan mij doorgeven, dan geef ik het telefoonnummer van de fotograaf. Deze foto heeft hij o.a. gemaakt(Michel Utrecht is zijn naam): [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 07-12-2001 19:14] the only pleasure is pain |
|
toch is die zanger op de een of andere manier een vreselijk lekker ding... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
yeah |
|
toffe pics |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |