|
Auteur: |
|
|
Van anderen hoor ik juist dat het eerste nummer veruit het beste is en dat de rest tegenvalt. naja, ik heb 'm 1 keer gehoord en het was niet echt mijn ding helaas. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het eerste nummer vind ik véél te langdradig, als je weet dat de rest voornamelijk lekkere compacte, chorus georienteerde rockplaat is. |
|
quote: Ik vind t eerste nummer juist t gaafst!!! |
|
Ik moet me er een beetje doorheen worstelen dus skip ik het liefst gelijk naar het tweede nummer, Letting Go. Wat een heerlijke feelgood muziek is dit |
|
Zo zie je maar weer dat iedereen weer anders naar muziek luistert. Ik vind Kino namelijk redelijk melancholiek (dus niet depressief). In de eerste instantie had ik de cd helemaal niet willen kopen. Totdat een bekende van me hem een keer aan me liet horen. En, hoewel het geen hoogstaand staaltje is, is het erg verslavende muziek. Erg sterke songwriting. Ik hoop alleen niet dat John Mitchell bij Arena weg gaat om zich op Kino te richten (niet dat daar geruchten over zijn ofzo) omdat Pepper's ghost wel een hele sterke cd is. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Index / Muziek algemeen |