|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog een paar uurtjes,en dan richting Tilburg !!! Wordt gaaf ! Fuck the world and fuck you |
|
Wow wat een ontzettend vette avond was dat, tering he. Leng Tche, aardig als support, ze zetten een aardige pot stevige metal neer, Severe Torture, prima band, stevige death-metal, erg oke. Obituary= hier zijn geen woorden voor, killershow!! SLOWLY WE ROT!!!!!!!!!!!!!!!!!! an evil incarnation of DEATH! |
|
Dankzij die pokke NS alleen Obituary maar kunnen zien maar gvd wat was dat bruut !! Ben zeer benieuwd naar die aankomende plaat. De shit die ervan gespeeld werd klonk bruut. Fuck the world and fuck you |
|
quote: heb je de nieuwe plaat nog niet gehoord? |
|
Dat was tof inderdaad, Leng Tch'e gemist, Severe Torture maar een klein stukje gezien vanwege de hitte in de zaal. Vervolgens Obituary wat geweldig was, achteraf vond ik het niet erg dat ze maar een uur speelden, want wat was het heet, was helemaal doorweekt. |
|
Klopt 't dat de show was verplaatst naar de kleine zaal? |
|
quote: Klop ja Disciple, het was in de kleine zaal. Aanvankelijk was het de bedoeling dat het in The Choice zou zijn. Ik snapte er eigenlijk niets van, waarschijnlijk was de opkomst te laag. Misschien omdat Obituary ook op andere podia te zien is tijdens festivals (Wacken?). Ik zou anders geen logische verklaring kunnen bedenken. In ieder geval was het in de kleine zaal ook erg leuk, het is dan wat "intiemer" omdat je dichter op de band staat. Maar tering wat was het heet, het zweet droop van mijn voorhoofd af, en telkens als ik het idee had, om een headbang-actie in te zetten, vlogen de druppels zweet door de lucht heen Maar wel erg cool, ik zal dit optreden van Obituary niet snel vergeten en heb er betere herinneringen aan dan de keer dat ik ze in Eindhoven heb gezien, want toen stond ik helemaal opgepropt tegen ruggen aan te kijken i.p.v. naar Obituary. Dat was minder alhoewel sommige ruggen van het vrouwelijk schoon zeker niet verkeerd waren en dan heb ik het nog niet eens over de rest, maar goed, ik ben aan het zeveren nu De volgende keer Obituary; ik ben er zekerste weten bij! an evil incarnation of DEATH! |
|
Obituary was echt weer suuuuper gaaf, maar ik wist niet dat ik zo erg kon zweten.Het was zooo warm in de kleine zaal, maar zeker weer de moeite waard. [Dit bericht is gewijzigd door blackcrystal op 25-06-2005 22:11] geen knoop aan vast te touwen |
|
Mwah ik vond Obituary geweldig, en zelf vind ik het veel toffer om bands in een kleine club te zien dan op festivals, maar goed,zal niet voor iedereen gelden...Vond trouwens het geluid bij Obituary die avond echt wel geweldig. Hulde aan die geluidsman daarzo. Kunnen ze in Baroeg nog wat van leren. Fuck the world and fuck you |
|
Hop, review Obituary: http://www.zwaremetalen.com/recensie/4539.html "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
mooie review |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |