|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gewoon zoeken naar die gast met dat glas in zijn bek |
|
Wat voor muziek maakt Cenotaph? (NB: zijn jullie ervan op de hoogte dat er reeds een Turkse Cenotaph (death/grind) en een Mexicaanse Cenotaph (deathmetal) bestaan? [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 10-05-2005 0:10] |
|
"Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
|
quote: Zijn we van op de hoogte. We spelen Death/Thrashmetal covers. Denk Arch Enemy, At The Gates, Carcass, etc. Slager gaat iets speciaals doen... Drummer nodig? |
|
Hop, en schop! Drummer nodig? |
|
Schoppderdeschop... Goh, wat een leuk optreden, wie gaan er nog meer? Drummer nodig? |
|
Misschien kom ik nog wel opdagen.. moet alleen wel uit Eibergen komen die dag.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Geeft niet, met Slager spelen we toch als allerlaatste. Drummer nodig? |
|
Ja maar, ik kom ook voor Detonation. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Was weer een gezellig avondje! Alleen jammer van die plaatselijke dichte mist ineens hahaha |
|
Was zekers een goede avond! Al blijf ik wat tegen hebben op jouw bloemetjesgitaar... Drummer nodig? |
|
Tsja, en dan te bedenken dat ie door een man ontworpen is... |
|
Ik weet het, door Vai toch? Kwamen de trucjes er maar bij... Drummer nodig? |
|
Nah... waren mijn trucjes niet Vai genoeg dan [Dit bericht is gewijzigd door Stringz op 17-05-2005 13:07] |
|
Ik (als gitaarleek) denk dat jij net zoveel op Vai leek als ik op Mangini. Drummer nodig? |
|
|
|
Veel te veel mist idd |
|
Leuke avond.. was nog niet eerder in DB's geweest maar zal er zeker vaker komen (al is het alleen maar omdat het de enige metaltoko op kruipafstand van mijn huis is ) .. Bandjes waren ook wel ok.. Cenotaph speelde gaaf, de slayerset die ze aan het eind van de avond speelde was ook wel ok, maar voor de 3e keer een slayer-coverband zien in 4 weken tijd is toch wel een beetje een overkill, vooral voor een niet-zo-heel-erg-slayer-fan .. Soulreaver was leuk, Detonation was gaaf! Vooral het gitaarwerk van Mike Ferguson (is die gast nou echt op een airbase geboren? (zoals op de website vermeld staat)) stak er bovenuit.. Misschien toch maar eens dat cd'tje aanschaffen.. Een paar foto's: (soulreaver) (soulreaver) (soulreaver) (soulreaver) (soulreaver) - (cenotaph) (cenotaph) (cenotaph) (cenotaph) - Detonation volgt in de nabije toekomst.. Hier vind je nog meer pics van dit optreden: http://photobucket.com/albums/y23/vkroese/ (doorklikken naar Cenotaph and Soulreaver and Detonation. ..) [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 17-05-2005 23:46] |
|
Kick-ass foto's dude!! Thanx!!! Drummer nodig? |
|
Heeej toffe piX!!!! ThanX! Hehehehe .... zoooww Bono... nu sta je eindelijk ook eens duidelijk op de foto hahaha! |
|
Detonation speelde zonder twijfel het best, was zeker leuk. Tijdens soulreaver heb ik me staan te vervelen, niks aan. Cenotaph was nog wel aardig. [Dit bericht is gewijzigd door Ishamael op 18-05-2005 16:46] Han mättar sig med lik av män, som dött,gudars boningmed blod besudlar.Svart blir solskenet om somrarne efter, all väderlek vansklig. |
|
Ik heb wat muziek gemist geloof ik, maar was zeker een gezellige avond. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hehehehe .... zoooww Bono... nu sta je eindelijk ook eens duidelijk op de foto hahaha! Cheerzzzzzzzzz "Bono" "Intergalactic Primordial Death Atack ........" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |