IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Morbid Angel gesplit ?????? Vorige pagina
SeraphErik
Now everybody groove!
Usericon van SeraphErik
Posted 08-05-2005 16:58 by SeraphErik Wijzig reactieProfiel van SeraphErikQuote dit berichthttp://www.seraphique.com

Als we gaan zitten wachten op het officiƫle bericht op www.morbidangel.com, zijn we een jaar of twee verder. Ik ben 6 jaar geleden lid geworden van hun Covenant Of Death fanclub en heb daar welgeteld 1 nieuwsbrief en foto van ontvangen alvorens Trey's vriendin Angela ineens Trey's ex Angela was. En zo staat nu al 5 jaar op de site dat de fanclub 'currently not available' is.

Ooit mijn onbetwist favoriete band, hebben ze onderhand zoveel krediet verspeeld dat ik er geen nacht minder om zou slapen wanneer het echt over is. Ik vermaak me ondertussen wel kostelijk met Formulas, Blessed... of Altars, en met die myriaden andere coole bands.

...what she said...

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 08-05-2005 18:19 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Terrorizer heeft inmiddels al weer wat opgenomen. Line up weet ik niet precies, maar ik weet wel dat Pete Sandoval en Jesse Pintado er in zitten.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 08-05-2005 20:30 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 8 mei 2005 10:25 schreef Kramy het volgende:
Kap maar snel met metal luisteren als je toch niet eens de moeite neemt om die honderden nog wel bestaande goede bands te gaan luisteren...

Ja, Morbid Angel is lang niet de enige vette, goeie, brute, stoere, band

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-05-2005 20:49 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2005 18:19 schreef judge paul het volgende:
Terrorizer heeft inmiddels al weer wat opgenomen. Line up weet ik niet precies, maar ik weet wel dat Pete Sandoval en Jesse Pintado er in zitten.
Dat belooft weinig goeds ben ik bang...Het zal waarschijnlijk nooit zo rauw/analoog/compromisloos klinken als World Downfall.

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-05-2005 23:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 mei 2005 16:40 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik heb inderdaad al op meerdere metal gerelateerde sites gelezen dat ze er na deze tour inderdaad mee gaan stoppen.

Heb je hier links van want vooralsnog klinkt dit nieuwtje niet bepaald geloofwaardig.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 10-05-2005 8:34 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 8 mei 2005 20:49 schreef BARABAS het volgende:
Dat belooft weinig goeds ben ik bang...Het zal waarschijnlijk nooit zo rauw/analoog/compromisloos klinken als World Downfall.

Aad had een paar nummers gehoord, en hem viel het ook wat tegen. En ja, tuurlijk is dat zo, "World Downfall" is inmiddels al zo oud en ingeburgerd, dat een nieuwe Terrorizer plaat nooit zo verrassend of verpletterend meer kan zijn als WD. Er zijn in al die tussenliggende jaren ook wel duizenden andere cd's uitgekomen die zulke brute harde muziek brachten en evenaarden/overschreden.

Maar ze kunnen natuurlijk wel weer analoog gaan opnemen, die techniek is nog niet verdwenen.

[Dit bericht is gewijzigd door judge paul op 10-05-2005 8:34]

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-05-2005 14:22 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2005 8:34 schreef judge paul het volgende:

Maar ze kunnen natuurlijk wel weer analoog gaan opnemen, die techniek is nog niet verdwenen.
Het zou jammer wezen als Pete zijn drumgeluid wat ie nu heeft gaat gebruiken.

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 10-05-2005 14:47 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Ik heb Entangled in Chaos nog eens opstaan hier. Toen zaten ze IMO toch wel op hun hoogtepunt. Met FGH ging het mijns inziens toch alleen maar bergafwaarts, al moet ik toegeven dat Gateways... toch weer een stapje in de goede richting was. Maar dat werd door Heretic weer teniet gedaan.

Ja, het zou jammer zijn als MA verdween, maar langs de andere kant misschien ook wel het beste.

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

surrealm
guitar tech
Usericon van surrealm
Posted 10-05-2005 21:30 by surrealm Wijzig reactieProfiel van surrealmQuote dit berichthttp://surrealm.net

quote:
Op 6 mei 2005 18:03 schreef Jenje het volgende:
Die Bobo ken ik .. niet echt iemand die bekend staat om zijn to the point uitspraken ...

Eerst afwachten wat management/label zegt ..

ik werk al enkele jaren samen met bobo; zo erg vaak zit hij er niet naast; al zijn z'n uitspraken vaak wel erg zouteloos.
anyway; we wachten verder nieuws af

i said: "drink more honey", not: "drink more, honey"

It Dies Today
Usericon van It Dies Today
Posted 10-05-2005 23:19 by It Dies Today Wijzig reactieProfiel van It Dies TodayQuote dit bericht

Ik dacht dat alleen de gitarist vervangen werd maar dat kan aan mij liggen.

in ieder geval wel jammer. vorig jaar op graspop (dessel) waren ze bikkel hard (as always)

blackcrystal
Usericon van blackcrystal
Posted 11-05-2005 20:27 by blackcrystal Wijzig reactieProfiel van blackcrystalQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2005 16:25 schreef The Dark Flower King het volgende:
Morbid Angel gaat uit elkaar. Dat verklaarde hun tourmanager exclusiefaab Rock Tribune. Morbid Angel deed tijdens haar Masters Of Chaos Tour de Melkweg in Amsterdam aan, waar Rock Tribune een interview met de band zou hebben. Morbid Angel kwam echter niet opdagen op het afgesproken tijdstip.
Tourmanger Bobo bood zijn excuses aan. Hij verklaarde dat de band niet erg professioneel is in dit soort situaties en promotie niet erg belangrijk te vinden. Toen Rock Tribune de vraag stelde op een een later tijdstip eem interview te kunnen afnemen verklaarde hij: "als de band nog wel bestaat. Ze gaan na deze tour namelijk uit elkaar". Naar de reden van de breuk valt alleen maar te gissen.

Dit bericht stond in de Rock Tribune (internationale heavy rock magazine) van mei nr.38 Blz. 11. Ik vond dat ik dit even moest melden en ik ben dan oor erg benieuwd naar de reactie's

Mag ik hier even op reageren dat dit de grootste onzin is. Bobo en de Ma liggen elkaar niet en daarom kraamt Bobo deze onzin uit. Er komt geen breuk. Pete gaat welliswaar aan de slag met een nieuw terrorizer album, waarvan hij vol trots de nieuwe demo heeft laten horen en tony gaat weer even wat tijd steken in monstrosity, maar ze gaan absoluut niet uit elkaar.

geen knoop aan vast te touwen

blackcrystal
Usericon van blackcrystal
Posted 11-05-2005 20:31 by blackcrystal Wijzig reactieProfiel van blackcrystalQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2005 16:32 schreef Suppository het volgende:
t zou me niet verbazen. Tijdens de tour hadden ze wel meer onderlinge problemen.

De band had geen onderlinge problemen. Bobo en de band hadden/hebben problemen.

[Dit bericht is gewijzigd door blackcrystal op 11-05-2005 20:32]

geen knoop aan vast te touwen

Monstroaxe
Usericon van Monstroaxe
Posted 11-05-2005 20:40 by Monstroaxe Wijzig reactieProfiel van MonstroaxeQuote dit berichthttp://www.muzikantenweb.nl

helemaal mee eens...
iedereen die Bobo een beetje kent weet dat hij GEEN betrouwbare informatie geeft.

Hij was in Amsterdam gewoon te stoned om een interview door te laten gaan. het is dan ook ZIJN verantwoordelijkheid en niet die van de band.

MA heeft genoeg van hem en dus denkt hij even leuk het vuur op te stoken, wel complete onzin dus. Ik snap niet dat zo'n metalmagazine dit serieus neemt...

Kortom: in en in triest

[Dit bericht is gewijzigd door Monstroaxe op 11-05-2005 20:40]

"Every day is the beginning of a Recreation Day"

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 12-05-2005 0:15 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2005 20:40 schreef Monstroaxe het volgende:
Ik snap niet dat zo'n metalmagazine dit serieus neemt...

Komt omdat apen/mensen van roddelen houden

Monstroaxe
Usericon van Monstroaxe
Posted 12-05-2005 14:05 by Monstroaxe Wijzig reactieProfiel van MonstroaxeQuote dit berichthttp://www.muzikantenweb.nl

quote:
Op 6 mei 2005 21:12 schreef Suppository het volgende:
Tijdens de tour hadden ze al continue zeik met elkaar. De eerste dag hebben ze al verschillende interviews afgezegd en de sfeer onderlig was niet best.Hierna schijnt het toch beter te zijn gegaan, maar schijn bedriegt blijkbaar...

Wel ik heb prima met ze kunnen praten, dus zie het probleem niet.
Nogmaals het is Bobo en niet de band die de interviews heeft afgezegd, sterker nog ze wisten er niet eens van.

"Every day is the beginning of a Recreation Day"

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com