|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Help! Ik dacht dat ik alles wist mbt Alice Cooper, maar ik weet niet (en kan ook niks vinden op het net) wie de tweede gitarist is naast Ryan Roxy in de europese tour en dus ook in Tilburg. Wie kan me redden ? Rock moet Rollen |
|
quote:Als je er niet uitkomt kun je de vraag wellicht naar 013 mailen. Gertjan (of iemand anders) aldaar weet dat vast wel te achterhalen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Volgens mij stond je achter mij in de rij bij het loket voor een kaartje. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
voor iedereen die, net als ik, genoten heeft van Alice, de recensie staat nu reeds online ! Rock moet Rollen |
|
k merk zo al dat het alweer een heerlijke gig was... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:kan kloppen....pff die mensen aan het loket doen er echt een miljoen jaar over om je naam op de gl te vinden en de tourmanager had de fotopas afgekeurd....sloeg echt nergens op!!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik zoek trouwens een gast die naast me stond, waar ik een gesprek mee begon. Wat ik van hem weet is dat hij uit Lelystad kwam en met zijn ma(denk ik?) was, gitaar speelde, spikes om zijn linkerarm had en 1.80-85 was ongeveer. Iemand? en TOCH vind ik het smerig.. |
|
quote: dat je zowiezo op de gl staat is al een wonder, mij is t niet gelukt in ieder geval. Alles rondom alice doet erg moeilijk als je er niet vet voor betaalt. Hoorde van iemand met zo'n vet duur pakketkaartje dat alles (behalve het concert dan) behoorlijk tegenviel voor dat geld.... Rock moet Rollen |
|
quote: Voor ons in de rij was er ook bij iedereen gezeik. Volgens mij waren wij de eerste waarbij het soepel ging Btw, lag het aan mij of liepen al die oude knarren met een onwijze attitude rond? Alsof dit hun eerste concert sinds 15 jaar was en ze zichzelf moesten bewijzen. Dat ze nog steeds 'cool' zijn enzo. [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 20-07-2005 9:14] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
voor de review meneer: Het is: even als en Groter dan dank u |
|
quote: ** slik **, mijnheer.... maarre ik weet dat ik nog wel eens loop te kloten met als en dan. Maar ik kan de fout(en) in deze review niet vinden. Geef een aanwijzing waar die fout of fouten zitten en ik haal ze er meteen uit. Rock moet Rollen |
|
quote: denk dat het voor velen ook zo was en misschien is 15 jaar nog krap geschat Zijn allang blij als ze weer een avondje worden losgelaten Rock moet Rollen |
|
quote: "wat grotere zaal als 013" |
|
quote: gedver, in de laatste zin toch nog de fout in, maar bedankt, ik heb het gewijzigd ! Rock moet Rollen |
|
quote: Zie je wel dat ik je ergens van KENDE !!!!! ik vroeg nog of je uit dort kwam je gezicht kwam mij zo bekend voor !!!! Hier wat foto's De eerste foto ben ik met Calico,de dochter van Alice !!! * Whahahahahaaaaaaaaa ik heersch !!! [Dit bericht is gewijzigd door Shadow Smile op 20-07-2005 18:48] |
|
[quote]Op 20 juli 2005 18:47 schreef Shadow Smile het volgende: Zie je wel dat ik je ergens van KENDE !!!!! ik vroeg nog of je uit dort kwam je gezicht kwam mij zo bekend voor !!!! Hier wat foto's De eerste foto ben ik met Calico,de dochter van Alice !!! /quote] damn, had jij zo'n duur kaartje met extra's of gewoon mazzel ? Rock moet Rollen |
|
quote: Ik had gewoon mzzl !!! Die speciale kaartjes vond ik te duur gewoon, 400 $ is tegen de 370 euries. maar ben bekend met een aantal goede fans die de crew goed kent zo doende aan het einde van de show toch geluk gehad !! maar de opnamen van de HMH blijft het beste ! ben al jaren fan van Alice, heb zelfs live opnamen's waar je u tegen zegt [Dit bericht is gewijzigd door Shadow Smile op 21-07-2005 8:16] |
|
quote: verrek!!!! het is nog waar ook!! haha nou ja heb k je in ieder geval een keer gezien gave foto's zeg!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Vet, ik ga misschien na Alice Cooper en Girlschool in Barcelona !! .. |
|
quote: Thanx, ik vergeet nooit een gezicht kan me nog ergens in het verleden foto's van jou heringeren met een vleermuis ! Had alleen niet evrwacht een ZM'er aan te treffen, omdat ik toen d'r tijd dacht de enigste te zijn op ZM Zo zie je maar weer ! |
|
Zo ff mijn oude account terug, jaah ook onder de vorige Shadow's van net gepost Mijn oude account werkt weer Wiegen Meister ! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |