IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Alice Cooper 18 Juli Groningen Vorige pagina
she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 19-07-2005 14:56 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 19 juli 2005 9:39 schreef Dunne_Hein het volgende:
Damnn wat een show!!! Fuck rammstein hahahaha

Hanneke nog gespot?
huuuu ikke jou ook dan?

wait for me dragon, we'll meet in the sky

cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 19-07-2005 16:31 by cooperfan (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van cooperfanQuote dit bericht

Help! Ik dacht dat ik alles wist mbt Alice Cooper, maar ik weet niet (en kan ook niks vinden op het net) wie de tweede gitarist is naast Ryan Roxy in de europese tour en dus ook in Tilburg. Wie kan me redden ?

Rock moet Rollen

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-07-2005 16:33 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 19 juli 2005 16:31 schreef cooperfan het volgende:
Help! Ik dacht dat ik alles wist mbt Alice Cooper, maar ik weet niet (en kan ook niks vinden op het net) wie de tweede gitarist is naast Ryan Roxy in de europese tour en dus ook in Tilburg. Wie kan me redden ?
Als je er niet uitkomt kun je de vraag wellicht naar 013 mailen. Gertjan (of iemand anders) aldaar weet dat vast wel te achterhalen.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 19-07-2005 16:56 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2005 14:56 schreef she_devil het volgende:
huuuu ikke jou ook dan?

Volgens mij stond je achter mij in de rij bij het loket voor een kaartje.

I can't shoot straight unless I've had a pint!

cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 19-07-2005 17:56 by cooperfan (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van cooperfanQuote dit bericht

voor iedereen die, net als ik, genoten heeft van Alice, de recensie staat nu reeds online !

Rock moet Rollen

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 19-07-2005 20:43 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

k merk zo al dat het alweer een heerlijke gig was...

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 20-07-2005 1:02 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 19 juli 2005 16:56 schreef Dunne_Hein het volgende:
Volgens mij stond je achter mij in de rij bij het loket voor een kaartje.
kan kloppen....pff die mensen aan het loket doen er echt een miljoen jaar over om je naam op de gl te vinden en de tourmanager had de fotopas afgekeurd....sloeg echt nergens op!!!!

Rock4Life
Snotkop
Usericon van Rock4Life
Posted 20-07-2005 1:05 by Rock4Life Wijzig reactieProfiel van Rock4LifeQuote dit bericht

Ik zoek trouwens een gast die naast me stond, waar ik een gesprek mee begon. Wat ik van hem weet is dat hij uit Lelystad kwam en met zijn ma(denk ik?) was, gitaar speelde, spikes om zijn linkerarm had en 1.80-85 was ongeveer. Iemand?

en TOCH vind ik het smerig..

cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 20-07-2005 1:10 by cooperfan (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van cooperfanQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2005 1:02 schreef she_devil het volgende:
kan kloppen....pff die mensen aan het loket doen er echt een miljoen jaar over om je naam op de gl te vinden en de tourmanager had de fotopas afgekeurd....sloeg echt nergens op!!!!

dat je zowiezo op de gl staat is al een wonder, mij is t niet gelukt in ieder geval. Alles rondom alice doet erg moeilijk als je er niet vet voor betaalt. Hoorde van iemand met zo'n vet duur pakketkaartje dat alles (behalve het concert dan) behoorlijk tegenviel voor dat geld....

Rock moet Rollen

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 20-07-2005 7:59 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:

Voor ons in de rij was er ook bij iedereen gezeik. Volgens mij waren wij de eerste waarbij het soepel ging

Btw, lag het aan mij of liepen al die oude knarren met een onwijze attitude rond? Alsof dit hun eerste concert sinds 15 jaar was en ze zichzelf moesten bewijzen. Dat ze nog steeds 'cool' zijn enzo.

[Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 20-07-2005 9:14]

I can't shoot straight unless I've had a pint!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-07-2005 11:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

voor de review meneer:

Het is:
even als
en
Groter dan

dank u

cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 20-07-2005 12:29 by cooperfan (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van cooperfanQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2005 11:43 schreef ghoulliette het volgende:
voor de review meneer:

Het is:
even als
en
Groter dan

dank u

** slik **, mijnheer.... maarre ik weet dat ik nog wel eens loop te kloten met als en dan. Maar ik kan de fout(en) in deze review niet vinden. Geef een aanwijzing waar die fout of fouten zitten en ik haal ze er meteen uit.

Rock moet Rollen

cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 20-07-2005 12:37 by cooperfan (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van cooperfanQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2005 7:59 schreef Dunne_Hein het volgende:
Voor ons in de rij was er ook bij iedereen gezeik. Volgens mij waren wij de eerste waarbij het soepel ging

Btw, lag het aan mij of liepen al die oude knarren met een onwijze attitude rond? Alsof dit hun eerste concert sinds 15 jaar was en ze zichzelf moesten bewijzen. Dat ze nog steeds 'cool' zijn enzo.

denk dat het voor velen ook zo was en misschien is 15 jaar nog krap geschat Zijn allang blij als ze weer een avondje worden losgelaten

Rock moet Rollen

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-07-2005 12:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2005 12:29 schreef cooperfan het volgende:
** slik **, mijnheer.... maarre ik weet dat ik nog wel eens loop te kloten met als en dan. Maar ik kan de fout(en) in deze review niet vinden. Geef een aanwijzing waar die fout of fouten zitten en ik haal ze er meteen uit.

"wat grotere zaal als 013"

cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 20-07-2005 12:59 by cooperfan (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van cooperfanQuote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2005 12:40 schreef ghoulliette het volgende:
"wat grotere zaal als 013"

gedver, in de laatste zin toch nog de fout in, maar bedankt, ik heb het gewijzigd !

Rock moet Rollen

Shadow Smile
Usericon van Shadow Smile
Posted 20-07-2005 18:47 by Shadow Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow SmileQuote dit bericht

quote:

Zie je wel dat ik je ergens van KENDE !!!!!

ik vroeg nog of je uit dort kwam

je gezicht kwam mij zo bekend voor !!!!

Hier wat foto's

De eerste foto ben ik met Calico,de dochter van Alice !!!

* Whahahahahaaaaaaaaa ik heersch !!!

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow Smile op 20-07-2005 18:48]

cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 21-07-2005 3:19 by cooperfan (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van cooperfanQuote dit bericht

[quote]Op 20 juli 2005 18:47 schreef Shadow Smile het volgende:

Hier wat foto's

De eerste foto ben ik met Calico,de dochter van Alice !!!

/quote]
damn, had jij zo'n duur kaartje met extra's of gewoon mazzel ?

Rock moet Rollen

Shadow Smile
Posted 21-07-2005 8:15 by Shadow Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow SmileQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 3:19 schreef cooperfan het volgende:

damn, had jij zo'n duur kaartje met extra's of gewoon mazzel ?

Ik had gewoon mzzl !!!

Die speciale kaartjes vond ik te duur gewoon, 400 $ is tegen de 370 euries.

maar ben bekend met een aantal goede fans die de crew goed kent

zo doende aan het einde van de show toch geluk gehad !!

maar de opnamen van de HMH blijft het beste !

ben al jaren fan van Alice, heb zelfs live opnamen's waar je u tegen zegt

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow Smile op 21-07-2005 8:16]

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 21-07-2005 13:27 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 20 juli 2005 18:47 schreef Shadow Smile het volgende:

verrek!!!! het is nog waar ook!! haha nou ja heb k je in ieder geval een keer gezien

gave foto's zeg!!!

venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 21-07-2005 19:17 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

Vet, ik ga misschien na Alice Cooper en Girlschool in Barcelona !!

..

Shadow Smile
Posted 22-07-2005 17:17 by Shadow Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow SmileQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 13:27 schreef she_devil het volgende:
verrek!!!! het is nog waar ook!! haha nou ja heb k je in ieder geval een keer gezien

gave foto's zeg!!!

Thanx,

ik vergeet nooit een gezicht kan me nog ergens in het verleden foto's van jou heringeren met een vleermuis !

Had alleen niet evrwacht een ZM'er aan te treffen, omdat ik toen d'r tijd dacht de enigste te zijn op ZM

Zo zie je maar weer !

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 22-07-2005 17:28 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Zo ff mijn oude account terug, jaah ook onder de vorige Shadow's van net gepost

Mijn oude account werkt weer

Wiegen Meister !

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com