![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Auteur: |
|
|||
|
K luister nu naar coma imprint. Met name de (rustige) jazzy stukjes vind ik interessant. Heeft wel iets weg van meshuggah. |
|||||||||
|
De vorige plaat was redelijk interessant, maar niet goed genoeg om regelmatige de weg te vinden naar mijn cd-speler. Moet dit nieuwe werk maar eens proberen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|||||||||
|
het is nogt steeds geen wereldschokkende band....., maar wel meteen een van de rijkste en onbekendste. Zul je zien dat ze nu ineens wel aandacht krijgen... |
|||||||||
|
laatst een oudere cd geluisterd, maar het schijnt dat het nieuwe spul behoorlijk anders is, beetje nu metal achtig enzo. dat os dan weer jammer |
|||||||||
|
Die nieuwe is naar mijn idee meer straight forward, normaler en minder 'jazzy' iets wat ik persoonlijk wel weer jammer vind. Vorige was best een plezierige plaat. Bizar verhaal trouwens van die schadevergoeding..only in America.. |
|||||||||
|
[Dit bericht is gewijzigd door Ed op 25-08-2016 20:35] |
|||||||||
|
Had al wat nieuwe live-tracks gezien op d'n Youtube. Weer wat meer terug naar de 300% Density-stijl. Siked! “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
Vette track! Ik word altijd heel erg blij van die jazzpassages. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 25-08-2016 23:42] |
|||||||||
|
Je kent 300% Density dan toch, hoop ik? “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
Jazeker! Ik ben naar Candiria gaan luisteren door deze docu: |
|||||||||
|
Echt een heel bijzobdere band. 'What doesn't kill you' is een beetje een raar album wat ik persoonlijk nog net trek, maar alles daarvoor is top. En Ken Schalk is een koning. “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
quote: idd Ken is een held, speelt op dit album nog geloof op 2 nummers mee.. |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Lekker nummertje, mis Ken alleen op drums. Ken klaagde zelfs op Facebook over het nep snare geluid van de drums |
|||||||||
| Index / Heavy Metal |