|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik doe dit via en met een maat uit Zweden, genaamt Thomas Nyqvist. Hij was de oprichter van het beruchte black metal label No Fashion, die platen van Marduk en Dissection had uitgebracht. Maar omdat zijn label te snel groeide en het allemaal niet meer aankon, heeft hij het label verkocht. Nu heeft hij een kleiner label Iron Fist. Met onder andere Desaster en Devil Lee Roth. Hij heeft ook zijn eigen mailorder. En het is allemaal best goedkoop. De verzendkosten zijn inbegrepen bij de prijs die achter de cd's staan. Kijk voor de volledige mailorder op www.ironfistrec.cjb.net [Dit bericht is gewijzigd door Animus op 19-11-2005 15:08] |
|
Die Hypnos is sick...zoveel kopen....da's en maand aan boodschappen geld voor mij Fuck the world and fuck you |
|
Hypnos is gay! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Hoeveel van die shit die Hypnos koopt zou ie ook echt luisteren ? Fuck the world and fuck you |
|
quote:Dat heb ik 'm al eens gevraagd en zijn antwoord was iets al: "Ik ben dagelijks uren met metal bezig." Nou luister ik toch wel een paar uur per dag muziek maar ik heb al moeite om al mijn geluidsdragers echt goed te beluisteren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Misschien krijgt hij een harde plasser van die teleurgestelde berichtjes? Wat kan hem die cd's nou schelen? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
@Kwelgeest : Dat heb ik nou ook...en ik koop op z'n hoogst zo'n zes cd's per maand... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik ook... Er ligt hier nog een hele stapel die ik sinds dat ik ze gekocht heb, nog geen enkele keer geluisterd heb (maar ja, dat krijg je als je alles eerst even download, dan weet je toch al hoe het klinkt...). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Bij scheelt het per maand. De ene keer zes de volgende twintig. Maar zoveel als Hypnos. Nee echt niet. Sowieso zou ik dat twee maanden volhouden en dan is mijn want-list, zo goed als, leeg. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
En je ligt dan rekeningen te verzamelen Fuck the world and fuck you |
|
Hehe ik koop ook aardig wat per maand. Maarja zoals Hypnos is wel ernstig ja ene Metaltuup kan er ook wat van. Enige verschil is dat Hypnos tenminste nog gave zooi koopt |
|
quote:'Klassiekers' die ik bijvoorbeeld ken van bij vrienden of van toen ik nog 15 en gay was of die ik kwujt ben geraakt en kapot zijn gegaan willen bij mij ook wel's maanden op hun eerste luister beurt wachten. Voor mij nieuwe releases echter niet. Die heb dan nog nooit gehoord en dan ben ik wel benieuwd wat ik in huis heb gehaald. Het komt dan wel eens voor dat het een tijdje duurt voordat ik ze voor een tweede keer draai. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: daar zijn de meningen over verdeeld hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Liquide middelen even buiten beschouwing gelaten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Metaltuup koopt veel tweedehands en uit aanbieding bakken/lijsten. Maarja; Die zooi die hij aanschaft is idd ook echt geen twaalf Euro waard. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Het ging over mij of zo! ja... 150-200 euro per week is geen uitzondering. Nu er dan vertrekt er een partij richting tweedehands of andere verkoop ook zu. Nu download ik ook regelmatig eens iets voor het kopen, maar ook dikwijls blind of omdat je uit ervaring weet dat het een degelijke band is en daar later anders toch een veelvoud moet voor betalen. Mijn (ons) huis is voor de helft letterlijk ingenomen door metal, ik doe dagelijks zeker 2-3 uren de baan. Tijdens het werk dan nog constant ZM op de laptop... zo kom je er wel. Geld is bij mij ook wel een zeeer groot probleem, en dat is niet cynisch bedoeld! signature |
|
quote: Je hebt een nog groter gat in je hand dan Jezus die aan het kruis genageld is, als ik dat even op mag merken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Beter je leven, cancel je order! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: klinkt als mijn vriendin je zou moeten mijn ebay-account zien... signature |
|
Heb ook gemaild, maar zo te zien maak ik weinig kans.. hehe Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Mooi, omdat jullie homo's toch geen tapes kopen, heb ik die mooi ingepikt, hehe Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
grrr... de helft was al weg, andere helft niet zoveel intresse... eerst financiën nakijken dus. Wat meenemen om te verkopen deze middag op Shining. Gangy , geld al ontvangen? signature |
|
Ik heb het nog niet gehad. Zal maandag wel komen. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Same here hehe, en Hypnos, hou je geld maar voor die LP van mij, boef! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |