|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De geplande optredens in oktober gaan helaas niet door wegens een ingelaste pauze. Of de band nog doorgaat na deze pauze is nog onzeker. Een persbericht zal later deze week komen van de band zelf. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vandaag ook eindelijk 'Grace Submerged' in huis. Echt een goede plaat, doet hopen dat er toch ooit nog eens een vervolg komt. De Thin Lizzy-cover 'Don't Say a Word' is kippenvelmateriaal, evenals 'Dead End Poem'. Jammer trouwens dat Octavia Sperati overal gothic metal wordt genoemd, omdat er een vrouw zingt Die riffs zijn 100% doom, ook al ligt het tempo hier hoger. |
|
Komt er nog een keer een nieuw werkje van ze trouwens? |
|
Zeg nooit nooit. |
|
Nooit? |
|
Nimmer. |
|
Nooit eerder van gehoord, maar dit nummer is iig verdomd vet! http://www.youtube.com/watch?v=WNwhbX8L9Q0 [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 16-05-2009 0:24] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
En een leuke live band Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het doet mij denken aan The 3rd And The Mortal, dat is zeker niet verkeerd. Live heb je sowieso mooi zicht op de dames zelf, dan hoeft de muziek niet eens te boeien [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 16-05-2009 9:14] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
The 3rd and the Mortal hadden wel een compleet ander geluid. Wel allebei Noors, dat klopt Als je van Noorse doom met zangeres houdt, moet je zeker Skumring eens luisteren. Als je dat nog niet gedaan hebt uiteraard. Die band komt qua geluid meer in de buurt van het oude 3rd. |
|
Ik had het eigenlijk over dat nummer van die video, maar goed De rustige stukken doen mij wel degelijk denken aan The 3rd and the mortal. Anders zou ik het ook niet zeggen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |