|
Auteur: |
|
|
Wie kent dit geniale project van Jon Olivia en Cris Caffrey? Het album doctor butcher is laatst gere-released, en k moet zeggen dat ik het een ontzettend ruig album vind!! Een aanrader voor savatage fans!! www.doctorbutcher.com wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Idd heerlijke plaat. Stuk harder dan het Savatage werk. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Die riffs heersen de pannen van het dak! Echt goeie plaat, sinds kort in re-release via Black Lotus... no text supplied |
|
Vreemd genoeg ken ik er weinig van. Maar wat ik ervan heb gehoord is inderdaad behoorlijk goed. |
|
quote:inderdaad, k heb em al gereviewd op www.prettiesforyou.de, is eind vorige maand uitgekomen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik zou het woord 'aanrader' overigens vervangen door 'must' no text supplied |
|
mag binnekort chris caffrey interviewen over dit album wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
nice nice, die gast heeft het wel druk gehad, met zijn eigen release en nu die van dr butcher I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
net nummers aan het luisteren van de geremasterde cd van Doctor Butcher die ik heb gedownload... wow klinkt lekker ! nostalgisch rocken np: Help! Police? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Het klinkt inderdaad erg lekker In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
Index / Heavy Metal |