|
Auteur: |
|
|
De laatste tijd zijn er in Nederland toch best wel wat tentoonstellingen die ik de moeite waard vind om te bezoeken. Zo ben ik vorig jaar naar een tentoonstelling geweest in Assen, wat ging over veenlijken. Erg leuk! Onlangs was er een tentoonstelling over -vikingen -Femme fatale En nu natuurlijk Het kwaad http://www.kit.nl/tropenmuseum/tentoonstellingen/kwaad/tekst.htm Wat vinden jullie hiervan, wat heb je bezocht en post eens wat leuke (kleine) tentoonstellingen die de moeite waard zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 09-05-2005 23:17] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik had die tentoonstelling van Serano en de tour van de Egyptische kunst wel willen zien..helaas gemist... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
korperwelten wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:en verder? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:is een tentoonstelling van een kunstenaar die dode mensen plastificeert...hij is een paar jaar geleden in Brussel geweest, hij mocht niet naar Nederland komen, je kunt heel goed zien hoe de mens in elkaar zit...best luguber wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:ohw ja. Mijn schoonzus is daar wel geweest. Het schijnt echt onwijs gaaf te zijn. Ik vind het nog steeds bizar dat het in Nederland (land waar veel mag en alles gedoogd wordt)niet mocht. Als het weer eens in de buurt is ga ik zeker kijken. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Het CDA had er geloof ik erg moeite mee. Dat verbaast me trouwens niet, aangezien op deze manier je lichaam ter beschikking stellen een beetje aan het ethische spanningsveld raakt van donorschap, euthanasie, etc. "wat god gemaakt heeft, daar moet men van afblijven" Lijkt me ook een vette tentoonstelling BTW, en helemaal niet luguber. Juist gaaf en interessant. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 09-05-2005 23:38] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:ben er ook geweest, was zeker de moeite waard!!! is zo bizar om dat van dichtbij allemaal te zien! t was wel erg duidelijk dat de kunstenaar die het allemaal maakte van mannen hield... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
een maand geleden ben ik naar de tentoonstelling van Dali geweest. Het was best een mooie voorstelling, alleen veel ongeveer dezelfde stukken(van maar een paar thema`s) maar als je nog nooit in het museum in vigueras bent geweest is het wel aan te raden "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Tentoonstelling van Het Kwaad was opzich wel grappig, geen geweldige tentoonstelling, maar je kan je er best een uurtje vermaken. Leukste stuk was eigenlijk wel het laaste stuk, waar de video "They sold their souls for Rock 'n Roll" werd gedraaid en je een hoop satanische muziek kon beluisteren (gothminister, atrocity, maar ook dolly parton, en uiteraard 'heksje trees heeft hoogtevrees') |
|
quote: Ze hebben er nu in Rotterdam ook een Dali tentoonstelling. Voor de geïnteresseerden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik houd wel van dat soort beeltenissen, al vind ik bovenstaand plaatje een ongelukkig voorbeeld. Maar goed, buiten een enigszins interessant poster heeft die tentoonstelling m'n aandacht en bezoekingsdrang niet kunnen wekken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Tijdje geleden was er een Vikingen tentoonstelling in Utrecht, met ook interessante lezingen, kon er helaas maar eentje bijwonen (ze waren op woensdagmiddag om 2 uur, meest geniale tijdstip ooit gekozen). Zijn er nog meer dat soort dingen in Nederland eigenlijk? |
|
sorry, net voorbij: quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Daar ben ik naar toe geweest (dacht trouwens dat ie maar tot april was, verlengd ofzo), maar ik vind dat ze wel vaker lezingen mogen doen bij tentoonstellingen voor mensen die er in zijn geïnteresseerd. [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 10-05-2005 1:32] |
|
Dat is inderdaad wel een goed punt, alleen denk ik dat er vaak te weinig animo voor is. In ieder geval voor een echt diepgaande lezing, in tegenstelling tot een verhaaltje over hoe tof de vikingen aan het plunderen waren ooit. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Als ze ten eerste die lezingen op wat normale tijdstippen houden, zouden ze wat meer mensen trekken, en bij die lezing waar ik bij was waren toch zeker 15 man, dus er konden toch wel wat man komen. Anders laat je het houden door een 5e jaars student ofzo. |
|
quote: Ik kan er niet veel meer over zeggen dan dat je gelijk hebt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Mooi, zullen we ff de wereld gaan veranderen? |
|
quote: Vanuit mijn slaap: ik verander de wereld elke dag al. Of iets dergelijks. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Index / Algemeen |