|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 14 Mei 2005 Babylon, Woerden (bij Utrecht) ENIGE OPTREDEN IN NEDERLAND!!! Line-up: Lost Soul (Pol) Sanatorium (Slo) Fleshgore (Ukr) Zaal open: 21:00 Aanvang: 21:30 Entree: 7,50 euro http://www.balangrijk.nl/ http://www.lostsoul.pl/ Ik ben aanwezig! meer liefhebbers? Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Nah als u er op staat, wil ik best gebruik maken van het heen en weer rijden met uw auto Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
shit geen cash daarvoor. |
|
Dan heb je wat gemist kerel.... Sanatorium Geluid was niet zo denderend. Toch een heerlijke opwarmer en leuk om naar te kijken. Gave nummers hebben ze en leuke live band. Lost Soul Tot mijn verbazing geen head-liner. Ook hier het geluid niet helemaal zoals het kan. Maar GVD wat ben ik blij dat ik ze eens live gezien heb. Nummers zitten zeer goed in elkaar en een goede podium presentatie. Fleshgore (nu weet ik waarom zij head-liner waren) Allemachtig wat een bruut geweld !! Super geluid en rete vette podium presentatie. Die zanger is helemaal lijp. Heel erg gaaf optreden !!! There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
Zo dat was gaaf! Sanatorium Lekker optreden alleen het geluid was wat dof en viel dus tegen, verder een een goeie set met als hoogte punt het brute "Oral Fistfuck" Lost Soul Headlinde tot mijn verbazing niet maar dat kon de pret niet drukken, lekkere band die veel nummers van het laatste brute album "Chaostream" speelde, alleen viel ook hier hetgeluid een beetje tegen. Fleshgore Was de headliner en dat was achteraf gezien ook wel terecht, wat een bruutheid, wat een presentatie en wat een geluid! ongetwijfeld de uitschieter van de avond. Jammer was wel dat er weinig publiek aanwezig was maar dat is ook wel te begrijpen met Detonation in utrecht en het Rotterdam Deathfest. Al met al wel een geslaagt avondje death metal. Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Dit topic heb ik gemist. Ik was ook aanwezig. Het geluid was idd niet best, maar dat is eigenlijk altijd zo in babylon. Zal denk ik aan de zaal liggen. De drums bij lost soul klonken wel goed, hij gebruikte ook triggers voor de bass en snare. Ik vond zelf lost soul het gaafst, lekker snel. De cover van morbid angel (rapture) was toch wel het hoogtepunt! blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
Index / Concerten |