|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 21 mei. Megadethcoverband 'Megaseth' Activiteitencentrum De Schakel in Gilze. deuren open 20:00 aanvang 22:00 uur entree 3 euro meer info binnenkort www.schakel-gilze.nl |
|
quote: Misschien wel, ken ik eigenlijk niet. website??? Tijdens deze activiteit past dat echter niet want het is voor het dutch megadethforum. Het is wel voor iedereen toegankelijk, maar het is dus een soort Megadeth fandag. |
|
quote: O ik zie het al http://www.x-tinxion.com/ ik zal eens even kijken. |
|
hehehe, ff snel wat Megadeth covers instuderen!! |
|
Ik weet dat coveren weinig origineel is. Maar bedenk dan tenminste een fatsoenlijke naam voor je coverband. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ik vind Megaseth wel een leuke naam!! |
|
Als de zanger niet als die Dave Mustaine klinkt,dan ga ik het nog mooi vinden ook (moeten de muzikanten wel iets gelijkwaardigs neerzetten natuurlijk). Of heb ik mensen op hun ziel getrapt? |
|
hehehe, als die gitarist van Megaseth de Friedman solo's goed naspeeld, dan kan t voor al nie stuk!!! |
|
quote: Ik vind hem een beetje tè makkelijk. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Heb Megaseth al eens live gezien en dat is vette shit man. Eén van de betere coverbands die ik ken! |
|
quote: Het is oorspronkelijk begonnen op de kempensessie in Steensel. Daar spelen ieder jaar coverbands. Dan speelt iedereen een set van hun favoriete band. Wij speelde toen een set van Megadeth, dus daarom de naam Megaseth. Het was dus bedoeld als een eenmalige act, maar dat is inmiddels vijf jaar en vele optredens geleden. En coveren is inderdaad weinig origineel en is eigenlijk pronken met andermans veren, maar ik en de andere gitarist hebben ieder ook onze eigen bands en we vinden het gewoon erg leuk om Megadeth te coveren. |
|
quote: Op het feit dat er gecoverd wordt heb ik dan ook geen commentaar. Een avondje goede metal kan geen kwaad. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
meer info staat nu op www.schakel-gilze.nl |
|
Spelen jullie wel met satanische bands? [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 19-05-2005 13:59] |
|
quote: haha. Wij zijn niet zo christelijk bezig als Dave Mustaine nee. Wat hij doet en denk moet hij zelf weten, dat geldt ook voor satanische bands wat mij betreft, daar kijk ik niet zo nauw naar. |
Index / Concerten |