|
Auteur: |
|
|
Kent iemand de band It Dies Today ?? ik vind het vet nog andere liefhebber of suggesties wat ook prima herrie is alvast bedankt |
|
sterf |
|
nu wel ja... :p |
|
Nooit van gehoord. Behalve dan van iemand die die titel als nick gebruikt. Wa's dat dan? Klinkt als een metalcore bandnaam. |
|
zo scream toestanden, don't like it... hmmmm, spelen we soilwork of hatebreed , och alletwee dan maar, met de helft van het talent en een derde van de sound! :p |
|
zoiets is het ook. gelovik Ik ben niet zo thuis in die benamingen (met opzet) want voor je het weet heb je iemand in het verkeerde hoekje gedrukt en zijn ze weer op hun teentjes getrapt. het is wel mijn ding. ook luister ik veel trivium op het moment. maar het verschilt. de ene week is het cannibal corpse en napalm death de andere week is het 37 stabwoundz en born from pain. variatie is mij keyword |
|
je kunt me beschouwen als een muziekhoer ik luister waar ik zin in heb als het maar een vorm van dark of heavy bevat. |
|
quote: Is het een beetje in de richting van pro pain e.d.? |
|
quote: Bij deze... Is het eigenlijk echt zo een trend of bandnamen te hebben in dit genre met 3 woorden? ,,,.? ., ; : ?:; [Dit bericht is gewijzigd door Spuitpoep op 10-05-2005 23:37] :p |
|
Kan je ook hoofdletters en leestekens schrijven? Dank u. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Iedereen mag vinden wat hij/zij wil. ik vind dit wel om aan te horen. andere luisteren 50 cent. ieder zijn ding |
|
quote: Nu nog Hoofdletters. Je zegt toch ook niet it dies today? Die laatste Bleed The Sky is ook een beetje dat genre, niet? [Dit bericht is gewijzigd door Spuitpoep op 10-05-2005 23:39] :p |
|
Everytime I Die, ook wel geinig. [edit] [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 10-05-2005 23:45] |
|
it dies today klinkt mij bekend in de oren. |
Index / Muziek algemeen |