|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
wel een record aan topics zo |
|
Het is morgen alweer, de tijd vliegt als je het naar je zin hebt. |
|
Ga je weer housen Bram? Oh, ennem. Ik kom niet, want ik moet vroeg slapen. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ik ga lekker uit mijn bol, dansen tot ik erbij neerval, joepie! |
|
Seizure, potverdikkie! Touché, pussycat! |
|
Is ook zo!! Zillah, ik zal je mail ff beantwoorden Suck my piss |
|
ZO zeg! Cephalic Carnage was echt br00tal! Het geluid was wel iets minder vet...op cd klinkt het zwaarder. Cephalic Carnage own3z!!1 Suck my piss |
|
Ik vond het wel grappig. Maar niet echt mijn ding. Ze hadden zeker leuke stukken erin zitten. Maar ik hou niet van zoveel rare breaks enzo. Dat luisterd niet lekker. Ze waren wel strak. En redelijk goed geluid. Die bassist leek op een haan... Seizure was wel geinig. Niet echt mijn ding. Kan me niet lang genoeg boeien. Misschien is het op cd leuker On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
argggg.... was vet.. maar dan zit je de dag er na om fucking 8 uur uur alweer in de trein richting school.. anyhoo, wat feedback op onze set? zou tof zijn. (keep in mind.. we spelen nog maar 3 weken in de line up!!) "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
vanavond vanavond vanavond vanavond *doet een dansje* |
|
Seizure was echt super-VET !!! Wat gaat die band voorruit, zeg De nieuwe bassist is ook zeker een aanwinst Cephalic Carnage was ook retestrak. Ik ken de band niet van CD, is ook zeker niet mijn ding, maar het zag er top uit. Vond zelf het geluid wel goed. En wat een energie bruisde ervan af. Dan te bedenken dat de heren een voedselvergiftiging zouden hebben opgelopen... Later nog een potje met ze kunnen drinken in de STER. Alleen een hand geven en je biertje vasthouden tegelijk scheen wat moeilijk te gaan bij Mr. Kuif, want de pleurde op de grond. Al met al weer een geslaagde Pré-Pré Waldrockparty... |
|
quote: danku, danku. tjek: digge vedde resencie: http://3voor12lokaal.vpro.nl/magazines/news/index.jsp?portals=9706&magazines=9709&news=145037 "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
heb ik jou gesproken op waldrock? |
|
samen met lenzig van cephalic bedoel je? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
yep, it was me... het was echt supervet gister |
|
Hell yeah! |
|
Aye, het was erg tof! En een ok opkomst! |
|
Behoorlijke kater vandaag iig! [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 13-06-2005 19:30] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |