![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
27 mei a.s. spelen Obtuse uit Groningen en Carnal Leftovers uit Zwolle in de Kroeg in Oldenzaal. info betreffende openingstijden volgen nog zeer binnenkort. ![]() www.obtuse.nl www.carnalleftovers.com www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
![]() |
|
quote: Yep, dat is ém Thanx ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Op 'De Kroeg' site staat dat 27 Mei ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb er nog geen bericht over ontvangen dat het afgelast is. Voor zover ik het weet gaat het gewoon door ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Onze drummer heeft er een mailtje achteraan gestuurd over hoe en wat ![]() ![]() |
|
Dat klopt Tucker, ik kreeg gisteren ook een telefoontje van Dennis. to be continued ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Wordt nu dus 17 September a.s. samen met nog 2 bands extra! See ya ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |