IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : zucht... Vorige pagina
Shadowjin
ESP Belongs To Me.
Usericon van Shadowjin
Posted 18-12-2001 21:59 by Shadowjin Wijzig reactieProfiel van ShadowjinQuote dit bericht

hoeveel kostte die ongeveer want ik wil een doorzichtige mockingbird en deze is duurder zo weet ik de ongeveer prijs van de mockinbird

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 18-12-2001 22:06 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

dat is echt een retestrakke gitaar firefox. Ik wil em ook kopen, doe duur is ie en hoe speelt ie? (overbodige vraag natuurlijk maar ik ben toch benieuwd)

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-12-2001 14:45 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Die Jackson is vet!!!
Welk model is dat?

En voor $600 ook nog echte Duncans erop.. Kwijl

Ik zal proberen een plaatje van een leuk gitaar hier neer te kwakken.. Vergeef me als het niet werkt

YEAH HET WERKT!!! hahahahahahaha!

Dit modelletje is iets prijziger.. Een BC Rich USA Handmade Ignitor Supreme, elementen, hals e.d. naar keuze, Kahler tremelo erop,

Ik heb hem bij Feedback in Rotterdam [een gruwelijke kutzaak trouwens.. Ga er NOOIT heen!] zien staan voor HFL4500,- Maar hij is mooi! Toch?

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 20-12-2001 14:54 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2001 21:59 schreef Shadowjin het volgende:
hoeveel kostte die ongeveer want ik wil een doorzichtige mockingbird en deze is duurder zo weet ik de ongeveer prijs van de mockinbird

Fl 1450,- (mijnes is zwart) deze versie rooddoorzichtig kost Fl 1750,-
dus die speciale doorzichtige lak kost Fl 300,- denk ik

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-12-2001 15:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Er staat als het goed is ook nog een see-through blauwe flamed Beast bij speelonk, en dat voor ik dacht 1500,- (klein krasje op de achterkant)

FireFox, is je Beast nog niet aan een nieuw afstelbeurtje toe?? hehehehe!

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 20-12-2001 15:00]

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 20-12-2001 15:02 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

snaack ben jij nico ??
------------------------------
edit vraag stond iets onhandig neergepleurt

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 20-12-2001 15:05]

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-12-2001 15:05 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Transparante gitaren... ik weet niet hoor. Als ik nog eens een nieuwe gitaar aan ga schaffen zal het waarschijnlijk een mat-zwarte of donkerblauwe worden. En dan wel zo'n maffe vorm zoals Beast, Ironbird, Warlock, Widow, etc...

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-12-2001 15:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

So dan Paul.. hebbie ut nu al door hahahahaha! ik heb al eerder 'door laten schemeren' dat ik SnaacK ben namelijk Maar je let ook niet op heh waar je wat post

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 20-12-2001 15:09 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-12-2001 15:13 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com