|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Euhm, ja, maarrruh, euhm... Hij moet dood en is toevallig hippie, nothing against hippies! |
|
quote: JE MOEDER! |
|
quote: Ja die was al geweest ja !! |
|
quote: Waar? |
|
Geef de mannen een kans, Martyr is een goede band! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Martyr is zeker weer klaar voor het podium, na ze gezien te hebben in Duitsland een maand geleden. Ben benieuwd naar hun eerstvolgende optreden. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Bij jou daar om de hoek, paulus kerk? |
|
quote: Ow, dus ze staat op de Keileweg om jouw drugsverslaving te kunnen betalen? Loser! |
|
DOE ES LIEF ALLEMAAL!!! *strooit bloempjes* Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Ja precies en dan sta ik vanavond weer bij jou thuis om je van al je zielige bezittingen te beroven !! |
|
quote: Kom maar op. Net mijn kettingzaag gesmeerd, test hem graag uit op human bones. |
|
quote: Dat is nou net zo'n gaye post als de topic starter LOSER !! |
|
quote: Nu maar weer ontopic ofzo? |
|
Als het echt moet |
|
quote: Kettingzaag in R'dam? Waar heb je die daar doorgaans voor nodig? Touché, pussycat! |
|
quote: Voor het geval ik mijn huissleutels vergeet, kettingzaag heb ik met een clip aan mijn riem hangen |
|
Vette sleutelhanger. Touché, pussycat! |
|
En uitstekend geschikt voor zelfverdediging! |
|
quote: Hehehe, dan niet. Mocht je ooit per ongeluk onze cd opgestuurd krijgen, steek hem dan dwars in je reet naar binnen, het liefst met hoes en al! (Al zou dat ik jou geval waarschijnlijk geen probleem zijn) Laat in ieder geval even weten waar ik die cd niet naar moet opsturen, zodat je hem nooit krijgt. En wij zijn trouwens precies geteld de 601e martyr. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |