|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Cool Foto's dienen wel hier gepost te worden ! |
|
quote:Vind ik ook. Ander gaat dit topic gewoon dicht. |
|
quote:Wilde jij foto's bestellen of wilde hij foto's bestellen |
|
quote: Ik wou foto's bestellen. the only pleasure is pain |
|
quote: copyright? |
|
Wow het lijkt me erg gaaf om zulke foto's van mezelf te hebben. En Haarlem is voor mij goed te doen. Zodra ik thuis ben mail ik je wel ff bla...bla...bla... |
|
quote:Mij lijkt dat ook gaaf! Zou je mij dat nummer willen mailen? [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 09-12-2001 22:24] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Telefoonnummer is gemailt. the only pleasure is pain |
|
weer zo'n special, ik stond al in de railz bij een gothic special, was gevraagt voor de nieuwe revu, voor een gothic special maar die heb ik afgewezen omdat het niet geregeld kon worden met de copyrights *grin*. Stuur gewoon wat foto's die hier op de foto, of gothic babes topic zijn gepost. Heb jij weer een goede dag Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Nee, anders is het een verkapte advertentie ... |
|
quote: en dat voor iemand die de goths af te zeiken?! |
|
zo gaaf! even mn gothicjurk en mn mislukte corpsepaint uit de kast halen Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote:zit ze niet af te zeiken verbaas me keer op keer weer..(misschien toch wel een beetje)ach kan het ook niet helpen dat ik populair ben *grin* Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
eej Vampire_girl... leeft dat mannetje nog steeds? lijkt me wel geinig nml Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
foto's van mij in gothicjurk door een professionele fotograaf? MASTER!!!! |
|
quote: ja dat wil ik ook wel.. Haarlem is toch een half uurtje met bus |
|
Misschien doettie wel meer gothic reportages. MetalgirlOphelia is duidelijk geknipt voor de job! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-06-2002 6:09] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
die heeft al genoeg mooie foto's Ze woont denk beetje ver weg van haarlem |
|
quote: You've got mail. the only pleasure is pain |
|
quote: tnx meis maarrehm... die topic is van december ofzo geloof ik.. denk je niet dat dat mannetje er nu allang mee klaar is/mee opgehouden is Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote: Kan ik met je mee zus? please? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
..lijkt me een toffe ervaring, maar ik ben daar veel te verlegen voor. Ik ben benieuwd naar jullie foto's.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Tuurlijk mag je met me mee, maar ik moet nog ff achterhalen wie dat kereltje is. bla...bla...bla... |
|
quote: Dat zou best kunnen. Neem contact op zou ik zeggen. the only pleasure is pain |
|
En waar zijn nu die foto's? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |