|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuke service, maar wat is 'de normale inlogpagina'? Ik ga altijd meteen naar active topics, zet daar een post neer en log meteen in! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dan moet je op "inloggen" klikken (daar staat bij jou nu waarschijnlijk "uitloggen" ). Staat in het rijtje met "INDEX | PROFIEL | REGISTREREN | HELP | ACTIVE TOPICS | INLOGGEN" Boven aan elke pagina op het forum |
|
Merci beaucoup!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb maar even permanent inloggen aangezet... maar nu nog een methode maken waardoor je kan zien wie er online is |
|
YES YES YES!!! DANK JE WEL!!!!! EINDELIJK!!!! w00t!!! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Hmmz, ik heb een programmaatje dat cookies en pop-ups filtert... Ik merk wel of het lukt... Btw wel weer een goede innovatie! |
|
quote:Ja rustig aan ... niet alles tegelijk |
|
dan zeg je tegen je firewall dat ie cookies van zwaremetalen.com accepteerd! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote:Volgens mij is dat geen firewall ... cookies worden namelijk gewoon over port 80 gestuurd en dus doorgelaten. |
|
Norton kan cookies tegenhouden, en allerlei dataverkeer dat informatie kan doorgeven op port 80...en das ook een firewall! [Dit bericht is gewijzigd door Creepieboy op 07-12-2001 23:45] MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote:Ach ja... het was maar een herrinneringetje |
|
Paul De koekie is nog niet goed. Ik heb wel een koekie van ZM in de juiste folder staan maar moet me nog steeds elke keer inloggen als Ie uit is geweest. En inderdaad mijn firewall blokt ook alle koekies als ik dat wil. |
|
Sloffe koekies wellicht? |
|
quote: Je meot wel "username en wachtwoord opslaan" aanvinken he! anders werkt 't niet MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote: thuuuuuuuuuuu ja dat heb ik ook wel gedaan maar moet me nog steeds inloggen. Heb er nog naar gekeken ligt aan mijn firewall die accepteerd het niet. [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 08-12-2001 11:43] |
|
Misschien moet je een keer "volledig" uitloggen ... of even je cookie handmatig weggooien. |
|
Ik ga het allemaal proberen. |
|
Volgens mij werkte hij bij mij wel... ik kan me niet herrineren dat ik weer moest inloggen |
|
Het werkt bij mij ook goed. Erg fijn! Nu kan ik tenminste ook direct Onzin zien. Paul |
|
Ja nu werkt ie ok, weer niet wat er eerder was. Paul |
|
hehe cool dat 't nu ook kan |
|
Werkt perfect... Dank je Paul... Nu moet ik tenminste niet elke keer nadat m'n baas onverwachts binnenkomt en ik snel m'n scherm moet wegklikken me helemaal opnieuw inloggen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
hehe, inderdaad |
|
quote:Gelukkig ... ik zou namelijk niet weten wat ik er anders aan had moeten doen |
|
quote: nou goed idee hoor: - en geen koekjes meer - overal kruimels - ik kan weer gaan stofzuigen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Administration | Volgende pagina |