|
Auteur: |
|
|
The Great Eastern Trendkill - Second edition! Na het succes van de eerste editie in 2002 is besloten dat het weer eens tijd is voor een metalen feestje in Baroeg met een enthousiast en zuipgraag publiek en hoe beter dit te bereiken dan door een wilde horde dorstige Oosterlingen op de Baroeg los te laten? Aan de line-up zal het in ieder geval niet liggen, met Deifecation, Extreem Eczeem, Solarisis, It Lives en Steal Sessions staat er genoeg kwaliteits death, grind, cover en party metal geweld uit de regio Enschede/Twente op de planken om het publiek waar voor hun geld te geven. En veel geld kost het je niet, want al voor 7 euro ben je binnen en je dorstige behoeftes kunnen al om 15:00 bevredigd worden, omdat de Baroeg vandaag speciaal eerder open is. TGETK II vindt plaats op zaterdag 11 juni 2005! Open: 15:00 Aanvang: 20:00 Deifecation (Oldschool deathmetal, TW) Extreem Eczeem (Grindcore, TW) Solarisis (Melodieuze deathmetal, TW) It Lives (Heavy / speed metal, TW) Steal Sessions (60's / 70's / 80's pop covers the deathmetal way) Entree: 7 euro Baroeg, Spinozaweg 300, ROTTERDAM *EXTRA* Mensen uit de regio Enschede kunnen tegen betaling van 20 euro een "combiticket" kopen dat vervoer heen en terug in een luxe touringcar en de entree omvat. Voor vragen hierover of om je op te geven, kijk voor meer informatie op http://www.enschedeseheadbangers.nl! [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 20-05-2005 16:51] |
|
tssss, originele naam voor een festival,zeg. Fuck the world and fuck you |
|
och, ik vind een avondje met een vijftal bandjes een mini festivalletje, dusch, maar ach, echt boeiend is het niet. Fuck the world and fuck you |
|
Nee, ik zit dan in Sliedrecht bij MetalDay |
|
ik ga er niet bij zijn, maar wel vette line-up! stonden trouwens niet eerder alle bands in de titel genoemd? edit: ik zie al dat zillah iets gemodereerd heeft [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 22-05-2005 11:39] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
en de dag erna naar Rijssen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En de dag ervoor naar Atak Signature |
|
De dag ervoor inderdaad ATAK. |
|
De touringcar is in ieder geval VOL, kwa reserveringen, dus vanaf 15:00 al "bar-activiteit" genoeg. Als het weer een beetje meewerkt gaat het een mooi feestje worden. Aan de bands zal het in ieder geval niet liggen, check eventueel hun sites om een idee van de muziek te krijgen. |
|
Gave avond met als hoogtepunt Solarisis! Helaas was het te laat om iets te horen van Steal Sessions. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Het was een leuke avond en vooral Deifecation vond ik goed. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ah ik dacht al dat ik jou zag lopen maar wist het niet zeker. Was een geslaagd avondje, jammer dat de trein alweer om 12 uur terugging |
|
Idd leuke avond, jammer dat er weinig volk was Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Ik dacht jou ook te herkennen, maar ik zag net in het blijtopic dat je je haar had ontkleurt, dus ik dacht toen dat je het dan toch niet was. Maar heb je je haar na het ontkleuren dan weer donker geverfd? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Yep, kijk maar in het foto topic . Bij het ontkleuren is het nooit lichter geweest dan knaloranje |
|
Extreem exzeem waren een stelletje irritante pupertjes op het podium, rest van de bands waren erg gaaf. En dan dat spandoek PATAT!!! |
|
quote: Was dat niet gewoon de band? Dat eene manneke zonder t-shirt kan het toch beter nog een paar jaar aanhouden enzo Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Index / Concerten |