|
Auteur: |
|
|
ja is zichtbaar, een of andere Zwart wit tekening? |
|
Ik kan hem ook prima zien. Een luguber winters landschap? the only pleasure is pain |
|
yup kan 'm zien! lijkt me meer zo'n tekening uit een oud oud middeleeuw sprookjes boek MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Ik heb de titel wat gerichter gemaakt zodat iedereen hier zijn/haar vragen kwijt kan over usersiconen. Tevens verhuist dit topic naar administration |
|
Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn usericon op de goeie maat maak ? want het ziet er niet uit... zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Je kan wat van de boven en/of onderkant knippen of er twee zwarte balkjes aan de zijkanten bijzetten zodat de verhouding gelijk blijft.. Ik kan dit helaas niet doen omdat ik nog geen tekenprogramma's heb |
|
Je moet gewoon een precies vierkant stuk uit je foto of plaatje knippen met een tekenprogramma en die opslaan. Vervolgens resizen naar 60x60 |
|
en hoe krijg ik em dan online ? want ik kan hem toch niet van mijn pc gewoon hier zetten ? zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Gewoon op je webruimte zetten als je dat hebt tenminste. Anders stuur je het plaatje maar naar mij, dan doe ik dat wel. |
|
oke dank. Ik ga het proberen zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
kun je m zien ? zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
ik zie nog nix |
|
Usericons kunnen niet vanaf geocities geladen worden |
|
Ik heb je plaatje op de ZM-server gezet. Suc6 ermee. |
|
ooh cool, dankje !! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Wie is op de foto ? |
|
ene lisa....ik wil ook weten wie het is !! hoe ze d'r van voorkant uitziet..mja..geen idee. Jammer dat je die tattoo hiero niet zo goed kunt zien trouwens..... zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Just wait a sec... you got picture of a complete stranger as your usericon? Hmm, some people... Kan iemand mij vertellen wat mijn usericon is? |
|
quote: klopt, want ik vind em mooi. Dus....puh zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Vargen zei ooit 'kan iemand mij vertellen wat mijn usericon is' Ja. Een stukje uit Tiamat's Honeynogwat cd |
|
SVP alleen nuttige vragen stellen in dit topic. |
Index / Administration |