IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Nieuwe song VENOM Vorige pagina
acid
Usericon van acid
Posted 23-05-2005 20:39 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Cronos, Antton en mykus ofzo, als nieuwe gitarist. Maar het is duidelijk weer Cronos die bezig is. Nu nog een tour en dan ben ik helemaal tevreden.

"Jullie stemmen Pechtold!!"

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 23-05-2005 20:41 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

als een tour zou kunnen....

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-05-2005 21:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

maar in hoeverre hebben we het nog over venom(los van de kwaliteit van de aanstaande cd)?

spectre
Usericon van spectre
Posted 23-05-2005 21:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2005 20:30 schreef Kramy het volgende:
Teren op ouwe roem...
Wat een totaal overbodig nummer! Het enige boeiende eraan is de belachelijk slechte geluidskwaliteit, maar of dat positief is is natuurlijk weer een heel ander verhaal.
Hoe de neuk kunnen hier nu zulks soort enthousiaste reacties op gegeven worden!?
ooit al eens gehoort van internet compressie???

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

schildknaap
poncho surfen
Usericon van schildknaap
Posted 23-05-2005 21:29 by schildknaap Wijzig reactieProfiel van schildknaapQuote dit bericht

Heersch Ook zoon orginele song titel

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-05-2005 0:58 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Héhé die "aankondigingen", nog steeds zoals vroeger
Ik ben wel benieuwd, ik kan de latere Venom ook smaken, maar dit komt toch weer rauwer over

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 24-05-2005 1:12 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Klinkt behoorlijk vet idd.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 24-05-2005 15:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2005 20:39 schreef acid het volgende:
Cronos, Antton en mykus ofzo, als nieuwe gitarist. Maar het is duidelijk weer Cronos die bezig is. Nu nog een tour en dan ben ik helemaal tevreden.
hint voor wacken??

Ik zou dan helemaal in mijn nopjes zijn

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com