|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kijk...zo hoort het! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Toch zijn het vaak de collega's die zelf een veer in hun reet planten die sneller hogerop komen, de leukere projecten krijgen etc. We worden er mee opgevoed dat het niet netjes is, niet zo hoort, maar het kan wel heel effectief zijn. De ene persoon vindt het erger om arrogant te zijn, een ander vindt het erger om niet verder te komen/dingen voor elkaar te krijgen etc. Hangt van de persoon af... verschillende uitersten kunnen zich vaak goed aan elkaar irriteren quote: Dat kan soms lelijk tegenvallen als je collega's zelf allemaal veren-in-hun-eigen-reet-steek types zijn. |
|
quote: Dat jullie nu onder goede opleiding gelijk WO verstaan. Zei ik niet ofwel. Ik bedoel gewoon aan te geven: mensen die niet op hun luie reet zitten heel de dag. Hoe aardig die ook mogen zijn. Maar mensen die iets van hun leven willen maken en dara voor gaan dus, daar ging het om. Op welk nivo dat ook mogen zijn. Wat een vooroordelen weer zeg naar mij toe, sneuo's. |
|
quote: doos "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: ja-ja, Heel metal land heeft alleen 'respect' voor mensen die zij als sympathiek beschouwen. Wie beschouwen ze als sympathiek, mensen die ze kennen of iets mee gemeen hebben. Het is allemaal zo relatief en iedereen loopt elkaar weer achterna. |
|
quote: stel je toch niet zo aan, haal eerst maar eens als die taal fouten uit je FTC stukje en kom dan terug. |
|
quote: Hoe is ze zo dik gekomen denk je? |
|
quote: Jezus, jij weet echt niet waar je het over hebt "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Nee 'jullie'' gelukkig allemaal. Allemaal hoge woorden over hoe goed jullie wel niet zijn en dat je jullie allemaal zo goed weten hoe wel of niet om te gaan met bepaalde zaken. En dat jullie het echt wel kunnen hebben dat er topsportser/uitblinkers zijn, zolang ze maar niet arrogant zijn. Maar wat beschouwen jullie dan als arrpgant vraag ik me af. Want elke mogelijkheid om vooroordelen te kunnen uiten om erzelf 'beter'door te lijken, wordt aangegrepen. En dat is nou hypocriet. |
|
Ik spreek nog steeds voor mezelf, niet voor "ons" WTF??? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
ROFLMAO Ghoullie wil Icequeen evenaren? |
|
quote: Ik laat mijn werk spreken, dat is minstens net zo effectief. Net als een voetballer die zegt dat hij er niet al te veel woorden aan vuil wil maken en gewoon de bal laat spreken. quote: Gelukkig heb ik daar helemaal geen last van. (Maar stel dat het wel zo was geweest, dan had ik hier allang niet meer gezeten, want als ik ergens niet tegen kan...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Spijker op de kop! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik ga maar naar de kapper denk ik.. Suck my piss |
|
quote: oojee *checkt in het mooie mannen topic of ze die puisteriche pubers nog steeds lelijk vindt* ...phew nee dat gelukkig nog niet. Maarre je nog eens laatste ding, dingen zoals aardig zijn, iets voor anderen over hebben etc. Dat zijn geen dingen waar je respect voor moet hebben, die moet je normaal vinden. Als zulke dingen al onder respect vallen... waar gaat het dan heen met de mens denk ik dan. Respect gaat verder dan wat normaal is en heeft met doorzetten te maken. (Doorzettingsvermogen hebben veel sporters dan weer wel, want je geeft er zo veel voor op, je mag geen bijv. snoep, niet uitgaan, geen alcohol etc. naar een concertje... vergeet het maar, om 22.00 naar bed.) |
|
Klinkt vreemd uit mijn bek/keyboard, maar: RELAX! Bruce Banner |
|
quote: en geen tot weing sex, wat dacht je daar dan van?? |
|
quote: Als een vrouw het ergens niet mee eens is is ze nog niet meteen overstuur hoor, zet je eens af van dat soort stereotypen beelden man |
|
quote: Ik denk, no way dat ik topsporter zou willen zijn. (misschien dat ik anders zou praten als ik zoveel talent had natuurlijk). Van Moorsel heeft ook anorexia gehad enzo omdat de druk op vrouwen erg groot is in de sportwereld. Er wordt verwacht dat je niet onder doet voor mannen, maar je moet wel zo vrouwelijk mogelijk blijven (kwa uiterlijk en bewegen). Reclame: Debat: Vrouwen Buitenspel?! Beeldvormiong in de sport OP 15 juni, 20.00 in Diogenes (vlakbij station) Nijmegen. zaal open om 19.30. |
|
quote: ...je bent hysterisch....ga je op de ouderwetse (begin XXe eeuw) manier behandelen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dan is er altijd nog een verschil tussen taalfouten en typefouten. Bovendien is "taalfout" één woord "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: MNEEEEEE!!! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: 666 (Het leven is WEL leuk) Suck my piss |
|
@Ghoullie. Even voor de duidelijkheid. Ik merk dat je mijn gezeik nogal persoonlijk opvat, wanneer je mij gaat pakken op typefouten in een review denk ik daar direct aan. Dat was ook weer niet de bedoeling. "doos" was mijn eerste gedachte toen ik de indruk kreeg dat je enkele zaken door elkaar haalde. Aardige mensen worden helaas schaars. Dat frusteert mij. Ik kom er maar al te vaak achter dat mensen aardig tegen elkaar zijn omdat ze iets van elkaar moeten. Met betrekking tot "respect" het volgende: bij mij maakt het nou eenmaal indruk wanneer iemand achter (sport)prestaties ook te waarderen is als persoon op zich, los van de prestatie. En dus open staat staat voor zowel positieve als negatieve kritiek. Ik vind het "leeg" als iemand in waardering stijgt door slechts een prestatie of een cijfer etc. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |