|
Auteur: |
|
|
+1 Bruce Banner |
|
+1 http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Als het net zo vet word als in Biebob Nu met voorprogramma, ben benieuwd wat dat word |
|
Van mij mag twilighting in het voorprogramma komen. En ik ben er bij |
|
+1! vette shit zeg |
|
Ga ze eerst op Wacken bekijken, zie dan nog wel of ik hier naar toe ga. |
|
ik ga er zeker naar toe.. en ik zie ze op wacken denk ik ook nog wel .. word geweldig.. beste band ooit [ Darkness Covers My Lonely Soul, No One To Feed The Dying Light ] |
|
Voor de mensen die geen kaarten hebben voor Sonata Arctica!! Sonata Arctica staat ook op Summer Darkness! www.summerdarkness.nl |
|
GODVERDOMME.. WEEEEEEER IN SEPTEMBER.. |
|
quote: mijn vriendje zegt dat je een kutnickname hebt "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Nee hoor, in augustus. 13 augustus om precies te zijn quote: lekker belangrijk. [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 08-07-2005 18:49] |
|
quote: (hij wou m eigenlijk hebben ) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: hehehe. kopen? |
|
quote: nah. hij is nou nationalistisch geworden en noemt zich Hamer Hamer: "zeg maar dat ik dat veel gaver vind" "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: In het voorprogramma staan Machine Men en Thunderstone. 't Is al uitverkocht!!! De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
quote: Grrrr |
|
quote: Bruce Banner |
|
dit was in 2 dagen al uitverkocht :D |
|
quote: Sm!l3y's |
|
Vrijdag alweer Jani is dan ook jarig dus...... Er gaat worden gezongen. |
|
YEAH!! Sonata Arctica was gaaf!! Alleen ik zweete me kapot! Maargoed.. iig een vette show. Ik moet zeggen dat ik MachineMen en Symphorce niet geweldig vond. Maar Sonata Arctica maakte dat zeker goed!! i hope you waste your life, strength and wealth living after your american dream, while i'm wide awake! KUTKAPITALISTEN |
|
hey sonata arctica rules vooral don't say a word Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
Machine men.... enge zanger met wel gave bandleden. Symphorce . De gasten waren goed bezig en ze hadden wat langer mogen spelen van mij. Sonata Arctica. Dit rockte keihard. En m'n kleren gingen ook snel uit (shit m'n shirt was al uit) omdat het zo warm was. En ik heb dan ook de gehele setlist gewapperd met m'n haren (en zonodig gepit) |
|
pix from Hof ter Lo online @ www.musketeerofdeath.nl |
Index / Concerten |