|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ga naar www.roadrun.com en download een track van het nieuwe album. Het is echt heel heavy met veel solo's! |
|
Directe link: http://www.roadrunnerrecords.com/shared/downloads/Chimaira/Chimaira-NothingRemains-192.mp3 Hmm, klinkt niet eens kut ofzo dit. |
|
mmmh klinkt best ok, niet geheel mijn ding, maar toch beter dan ik had gedacht. |
|
voor deathmetal is het veel te standaard, verder voor een numetaal bandje is het een behoorlijke vooruitgang. T'is wel ok. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Het beutk wel, maar ik vind het een beetje fantasieloos... Misschien nog een paar keer luisteren... |
|
dit is dus ook met kevin talley? betere poep. vorige cd vin ik nog steeds tegek.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dit is idd Kevin Talley, een van mijn favo drummers. Ben wel benieuwd naar de nieuwe Chimaira heb het idee dat ze steeds extremere muziek gaan maken per album. Binnenkort maar eens even beluisteren. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
helaas nog niet kunnen beluisteren achtere deze pc... maar dit orkestje beukt van top tot teen |
|
beetje suffe metalcore ja.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Kijk dat bewijst toch maar weer dat veel mensen een verkeerd beeld van deze band hebben. Tof trouwens dat jullie toegeven dat 't wel beukt, vaak blijven mensen stug volhouden dat 't nu-metal is. |
|
Het is naar mijn idee geen nu-metal, daar is het niet commercieel genoeg voor Wel vet nummertje, onder andere de solo's zijn vet. Zoiezo, chimaira is wel ok, ff kijken of ze live ook vet zijn @ fields of rock |
|
Ik heb ze nou twee keer live gezien en 't was zeer vet. |
|
Ook wel es live gezien en luister nu die mp3 van CoenV's link.. jah... Wel gaaf enzo maar ik mis wel de echte gitaarriffs. Denk dat dit nu-metal genoemd wordt omdat ze eigenlijk maar wat akkoordjes afraggen/hakken. Wel heel gaaf/vet enzo hoor, maar beetje te simpel voor mijn smaak. |
|
na hem vaker te hebben beluisterd vind ik hem best saai eigenlijk.... origineel verder.. maar saai na meerdere luister beurten "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ok update mensen! http://www.chimaira.com/chimaira/ Een e-card met nu 3 nieuwe songs! Serieus dit is echt ongelooflijk heavy, wat een riffs! Nogmaals, als je dacht dat dit een slappe metalcore band was, think again! Luister maar eens naar 'save ourselves', meesterlijke thrash riffs! Het eerste nummer wat ik jullie liet horen (nothing remains) is eigenlijk nog de minst beste. [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 04-07-2005 19:17] |
|
hmm tsjah wel grappig wereldschokkend is het niet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Tsja, welke plaat van de laatste tijd was dat wel? [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 05-07-2005 14:46] |
|
Voor de review van de hele nieuwe plaat, zie www.hollandsmetaal.nl |
|
Een zeer goede review! |
|
Ik heb ze gister op Dauwpop gezien. Was echt heel gaaf M'n rug en nek zijn gister in de pit volgens mij overleden. Dat merkte ik onder het werken net ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
bah... niets voor mij suf en dof hyped signature |
|
die Metallica cover - Disposable Heroes is wel supersterk signature |
|
de nieuwe cd van Chimaira, resurrection, is eigenlijk erg goed. Is hun eerdere materiaal vergelijkbaar wat betreft de stijl en niveau?? welke cd is dan nog een aanrader?? Bij voorbaat dank |
|
Op zich verschillen de laatste 3 niet zoveel van elkaar. In grote lijnen zijn ze nog steeds hetzelfde ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ik denk dat hij het beste te vergelijken is met zijn voorganger. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |