|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Helaas ben ik dan niet in de buurt... Komt Fluisterwoud ook eens naar Leeuwarden en/of omstreken? 11.45: restate my assumptions |
|
steenwijk 25 december is dat dichtbij genoeg? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Samen met Lugubre en Salacious gods!!!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Entree f 15,- X-MASS??? WHAHAHAHAHAHAHA Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
whahahahah Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Lugubre? Cool... Da's met de drummer van Molestor toch? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Huhu... 11.45: restate my assumptions |
|
Wat is er nou weer mis met het X-mass fest dan? 11.45: restate my assumptions |
|
X-mass = niet True® Dit slaat nergens op. |
|
Fluisterwoud..moet maar es deze kant op komen...weste van nederland |
|
Ik snap er effe geen reet meer van...speelt Fluisterwoud nou de 24ste in Arnhem en de 25ste in Steenwijk? En bij welke heb ik dan met Nachtvorst afgesproken?? Tering, niet van die lastige data verzinnen hoor....we kunnen niet allemaal hele dagen nuchter zijn... SCUM FUCK |
|
quote: Jij altijd met je Molestor.....ik vond ze echt vet ZUIGEN donderdag. Speelde Letsel toch een stuk beter... SCUM FUCK |
|
quote: nachtvorst gaat de 24ste in Arnhem |
|
Dit topic is verplaatst naar "Concerten" Heads I win, tails you lose |
|
quote: Ik zeg toch ookniet of Molestorbeter is of niet... Ik vraag me dat alleen maar af. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Ik bedoelde wel het X-mass Fest in Tilburg he Oh nee, da's ook niet true... 11.45: restate my assumptions |
|
quote: wat een onzin "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ach god, weer zo een die met het true niet true begint... laat ik het zo zeggen: zolang je nog geen kerk in de fik hebt gestoken of in de inner circle zit ben je niet true en zijn het alleen maar woorden... LATER! Fluisterwoud Only The Music Of The Truly Dedicated Shall Survive!.. FUCK THE COMMERCE! |
|
Norsk Arisk Blackmetal ehm, ik arisk, jij ariskt, wij arisken?!... looser! De meeste mensen die zo'n bek geven over dat true niet true gezeik zijn balletjes die bij de eerste de beste pit er niet in durven of gelijk naar de vlakte gestampt worden... true loosers dus! KILL EM ALL! Only The Music Of The Truly Dedicated Shall Survive!.. FUCK THE COMMERCE! |
|
vind fluisterwoud overigens wel één van de mooiste bandlogo's hebben [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-12-2001 22:27] Je moeder. |
|
dank.... we hebben wel een gaaf logo ja... het is tenminste neit zo'n standaard szpajdel logo zoals elke band heeft Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
wie heeft die ontworpen alsk vragen mag? Je moeder. |
|
Vuig: komen jullie nog eens met een nieuwe demo/CD of iets dergelijks? Want kheb alleen "Een Sinister Schouwspel" kunnen downloaden van jullie website en het smaakt naar meer 11.45: restate my assumptions |
|
styhn wat is dit nou godverdomme.... zit ie eerst een beetje uit te zien naar x-mass, en als dan zo'n lulletje rosewater zegt: dat et niet true is, ga je daar als een losertje in mee ???????????????? HUHUHUHUHUHUHHUHU BIST GEK IN DE KOP GEWORDEN OFSU ??? zo, dat was mijn beurt dan weer |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |