|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zit te zoeken, maar waarom is er nog geen topic over deze geniale Brit, die ooit zijn oorsprong vond in Genesis, daarna zijn vleugels uit heeft geslagen en inmiddels werkelijk briljante muziek maakt....? Wie is er hier nog meer een liefhebber van deze multimediale duizendpoot? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Downside Up, van "OVO" http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik heb gisteren de Platinum collection aangeschaft (3CD), met onder andere een boel nummers van Peter Gabriel |
|
Ik vind hem vreselijk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
+1 |
|
+2 Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Ik kan hem ook niet uitstaan, doe mij maar Phill Collins. |
|
Hey hey hey! Sledge Hamer was best gaaf! (stop-motion kan gaaf zijn in een clip/film) Suck my piss |
|
quote: Inderdaad! |
|
Geniale vent, die toch wel erg originele muziek maakt. Laatst nog de Growing Up Live dvd gekocht. Meesterwerkje, en een lesje hoe je wel een dvd goed in elkaar zet www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Peter Gabriel kicks ass. Heeft altijd met goeie muzikanten samengewerkt |
|
ben met z'n muziek opgegroeid! (of liever gezegd, met de dingen die hij met Genesis deed) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Hij heeft hele vage ambientachtige muziek gemaakt. Ik vind de Soundtrack van Birdy daar een heel goed voorbeeld van. "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote: Die vent is ook erg!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
The lamb lies down on Broadway |
|
quote: Zeg dat dan niet in het Peter Gabriel topic maar in een Aardman topic ofzo (Aardman studios, makers van o.a. Wallace en Gromit en Chicken Run hebben die clip gemaakt). Peter Gabriel is gay. Aardman Studios heerscht Zenial |
|
quote: Ik roep wat ik wil. De skullfuck kan niet zomaar ge-ow3d worden Zenial... Trouwens..Wallace en Gromit(of een daarvan) staat ook ergens in het fototopic..als je goed zoekt!! Suck my piss |
|
GO SKULLY!GO! |
|
Bril-jant. Vind het jammer dat ik nog niet al zijn cd's heb. En persoonlijk vind ik dat niet de betere nummers het tot single hebben geschopt... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Uhu, uhu! *doet cheerleader dansje* Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Red rain..Don't give up...Biko...en bergen andere nummers van hem zijn zeker goed hoewel ik meeste pophits vrij meukzooi vind; hoewel visueel wel ok; Shaking the tree, Sledghammer etc etc; karakteristieke zanger ook maar eigenlijk had Genesis nooit leeg mogen lopen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-05-2005 17:49] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wat is deze man toch altijd goed voor mijn oortjes zo in de late uurtjes. Kan er werkelijk geen genoeg van krijgen, en dan vooral die Secret World dvd, met speciale eervolle vermelding voor de geniale Paula Cole! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: +1, Peter Gabriel doet me simpelweg niets. Phil Collins daarintegen heeft een paar erg goede nummers. |
|
Phil Collins maakt uitgekauwde popmuziek, en ontnam Genesis al het artistieke wat er in de muziek zat totdat het van een ware progressieve rockband verworden was tot een radioband. Eeuwig zonde. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik heb dan ook geen moeite met Radiohead achtige muziek |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |